Japonların uzun yaşam sırlarından birisi karınlarını tam doyurmadan sofradan kalkmalarıymış.


Japonlara atfettiginiz seyi 1400 yil once Hz Muhammed sav efendimiz ogutledi. Sabah ve aksam olmak uzere 2 ogun yiyin. Midenizin 1/3 er kismini yemek su ve havaya yer kalacak sekilde doldurun , bu sagligin anahtaridir dedi. Yani tam doymadan kalkin sofradan , bundan fazla yemek bedeninize zehir gibi etki eder demis oldu.. Ama bizim insanimiz , efendimiz sav. deyince takmadi , Japon deyince bravo adamlar aşmış ve olayi çözmüş dedi.. :)
Doyana kadar yiyorum kardeşim. Doymadan kalkmıyor, kalkamıyorum aslında Dinen de olması gereken ''doymadan kalkmak'' hem kilo da almayız, yeteri kadar beslenmiş oluruz. Yoksa külliyen zarar.
Sevdiğim bir yemek varsa doyana kadar yemem. Cırılana kadar patlayana kadar yerim 😂😂 Aramızın iyi olmadığı bir yemek varsa yarım tabak yeterli olur 🤚😁
Peygamber efendimizin sünneti bu, japonlarda kimmiş dinimizin güzelliklerini böyle kendi sırlarıymış gibi bize öğretmeleri ne kadar acı
Cevap
17Cevap
Dişimi saran bişey varsa doyana kadar yerim yoksa tırtıklar kalkarım
En sağlıklı olanı tam doymadan yemekten kalkmaktır fazla yemek hem sindirim sistemini kötü etkiler hem de insanı halsizleştirerek tembelleştirir..💫
doyurana kadar midem almayana kadar yemem. öyle şey mi olur? aslında psikolojik bişey. o kadar acıktığımı ya da enerjiye ihtiyacım olduğunu sanmıyorum. özetle ihtiyacım kadar yerim
Böbreğime rica ediyorum genelde. “Biraz çekil de ikinci bir mideme yer açılsın” diye 😂 O derece yiyom vallaha bak
Porsiyonum oldukça küçüktür, tam doymadan kalkarım.
Peygamber sünneti demeyin de japon yaşam sırrı deyin.
Orta doyumlukta doymadan kalkarsam acıkırım çok yersem karnım şişer o yüzden orta doyumlukta😀😀
Ne japonu zındık kafir. Bu peygamberimiz (sav)'in sünnetidir. Güzel dinimiz amin
aç kalkmayı tercih ediyorum. rahatsız hissediyorum tıka basa yersem
Yemeğe göre değişir. Çok sevdiğim yemeklerde tam doyup kalkarım.
Ya doymamak icin yiceksem hic yememekle ayni seyi yerim
doymadan diyemem ama yemeye devam edebilecek haldeyken yemekten kalkarım
Yemek yemiyorum son zamanlarda pek fazla.. Ama genelde birkaç lokma bir şey yiyip kalkarım sofradan.
Doyana kadar yerim, ardından sonsuz pişmanlık içinde kıvranırım.
Bazen kaçırıyorum ama genelde tam o doyma hissine yaklaşırken bırakıyorum.
doyana kadar yerim ama asiri ara ogun yedigim icin ana ogunde kolay doymus oluyorum. atin olumu arpadan olsun knk.
"Acıkınca ye, doymadan kalk" prensibimdir ayrıca sünnettir...
Peygamber efendimiz acıkmadan yemez doymadan kalkarmış bizimde öyle yapmamız gerekir
Bence herşey kısa ve öz olmalı midemizin aldigi kadar fazlasi zaten zarar
Ben doyana kadar yiyen biriyim ya
Eskiden doyana kadar yerdim
Şimdi doymadan kalkıyorum.
Doymadan kalkarım doyarsam midem ağrıyor sonra
Az ve sık sık yemek ve doymadan kalkmak en güzeli aslında
Doyana kadar hatta güzelse midem bulanmaya başlayana kadar 😁
Yemekler gözümden çıkana kadar yiyorum
Ruh halime göre değişiklik gösteriyor benim
Doyduktan sonra biraz daha yiyom.
Sen doymasın
Bu hz. muhammedin önerisi
Tıka basa dolar öyle kalkarım😂
Tatmin edici duzeyde doyana kadar
Midem küçük fazla yiyemiyorum
Tabağımdaki yemeklerin yarısıyla doyuyorum
Doysam bile yemeye devam ederim.
@dkdkdkek instagram'da buldum
Doyduktan sonrada yerim ben
Ne kadar yersem yiyeyim yine de doymuyorum
genelde doymadan kalkmayı tercih ediyorum..
doymadan kalkıyorum neyse etli tavuk gibi olurum
Ruh halime göre değişir
Doysam da doymasamda iki saat sonra acıkıyorum
Doyana kadar yiyiyorum
Doymadan kalkmak sünnet
Doyana kadar yerim acelem olmazsa
Allah beni kaybetmesinin doyana kadar yiyioom
Kahretmesin
Sevdigim yemekler varsa affedemiom
Doymadan kalkmam
Kafama gore takilirik
Doyana kadar
Doyana kadar yemek yerim 🌺
Doymadan
Doyana kadar yerim
doyana kadar
Doymadan kalkarım
Yiyorum ne yazıkki
Doyana kadar yerim
Ben de bilmiyorum
Ben doymuyorum ki 😁
Doymadan
Doyana kdr
Sanane
Doyana kadar
Doyamadan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar