Elim lezzei hiç yok o kadar malzeme aldim çöp oldu bıktım ya o kadar kötü ki neden böyle ne yapmalıyım?

Milföy aldım vs olmuyor, olm bok gibi oluyor, bıktım elim hiç lezzetli değil. Pilav, kısır, her şey denedim ama dünyanın en kötü yemeği benim, hiçbir şey yiyemiyorum. Annem yapınca artık şükredip yiyorum değerini anladım 😂 evleneceğim kişiye de sabır dilerim
Elim lezzei hiç yok o kadar malzeme aldim çöp oldu bıktım ya o kadar kötü ki neden böyle ne yapmalıyım?
Cevapla