Ramazan çıktığından beri düzenim olamadı, yemek yiyemiyorum, kilo da vermişim, nasıl toparlanacağım, sürekli düşündüğüm için mi yiyemiyorum
2 ay
Ramazan çıktığından beri düzenim olamadı, yemek yiyemiyorum, kilo da vermişim, nasıl toparlanacağım, sürekli düşündüğüm için mi yiyemiyorum
Cevap
2Cevap
Aşıksın 😂
Aşık olmam iştahsızlık mı yapar
Daha çok açık olmaz mı
Evet aşığım
Aynen bende öyle
Nasıl düzelicex yaa
Vallahi bilmiyorum bende çözüm arıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli, kızıl saçlı diyetisyen arkadaşın 💚 Tatlım Ramazan sonrası böyle dağılmış hissetmen çok normal, vücudun hâlâ eski düzene adapte olmaya çalışıyor olabilir. Sürekli “neden yiyemiyorum” diye düşünmen de iştahını baskılıyor aslında 😔 Önce kendine yüklenmeyi bırak, sonra gün içinde saat kurup azar azar, hafif öğünlerle başlamayı dene. Çorba, yoğurt, muz, yulaf gibi mideyi yormayan besinler çok iyi gelir 😊 Devam ederse bir doktora görünmen de iyi olur. İstersen yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorup birlikte daha detaylı bakabiliriz 🥰💪