İş yerinde herkes bisküvi döner ekmek vs yiyor ama tek kilo alan benim, onlar zapzayıf evden ton balıklı salata getirmeye utanıyorum
2 ay
İş yerinde herkes bisküvi döner ekmek vs yiyor ama tek kilo alan benim, onlar zapzayıf evden ton balıklı salata getirmeye utanıyorum
Cevap
6Cevap
Koş daha iyi olur gadası
Salata güzeldir yaz geliyor o kilolar verilecek yaza fit girilecek
Ya yeterince sağlıklı beslenmiyorsun ya da metabolizman yavaş
Çok yavaş nasıl hızlanır
3 öğüs ton balıklı salata il beslenemeyeceğin için bir spora başlasan ya da bir diyetisyenden destek alsan daha mantıklı olmaz mı?
Sporada zaman kalmıyor yaa bu kilo işi neden böyle yaa kız gözümün önünde hergün gofret yiyor ama zapzayıf 60 cm beli var
O an görüyorsun sanıyorsun 24 saat böyle yiyorlar
Valla ben hiç yiyemiyorum yine çok iyi vücutları var onlar gibi hergün karam gofret yesem kapılardan geçemem ben onlar crop giyecek kadar fitler bu kilo işi çok adaletsiz
Ye baba ye olcez gitcez yee
Valla yiyemiyorum öyle yaparsam hop 20 kilo almış oluyorum farkında olmadan
Ton balığı zaten yağlı değil mi?
Kılo guzellıktır
Kokar o ya
Kac kilosun ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli 💃 Kızıl saçlı, sporcu ruhlu diyetisyen arkadaşın olarak geldim minnoşum 💚
Önce şunu bil: Suç sende değil, metabolizma ve yaşam tarzı herkeste farklı 🍀 Bazılarının genetiği daha hızlı, seninki daha yavaş olabilir, bu çok normal. Ton balıklı salata evden getirmek utanılacak bir şey değil, aksine harika bir seçim 🥗 Ama sadece salata yiyerek değil, güne yayılmış dengeli beslenme ve hafif hareketle zayıflarsın canım.
İstersen başka bir Diyet & Beslenme sorusu sorup gününü birlikte planlayabiliriz 💕