Psikolojik olarak kötü bir süreçten geçiyorum ve yemek bana iyi geliyor. Kontrol etmeye çalışıyorum ama her zaman kontrol edemiyorum
3 ay
Psikolojik olarak kötü bir süreçten geçiyorum ve yemek bana iyi geliyor. Kontrol etmeye çalışıyorum ama her zaman kontrol edemiyorum
Lütfen tek başına atlatmaya çalışma. Hiç hafife alınacak bir şey değil en sancılı psikolojik durumlardan biri. Destek alarak hem daha güvenli hem de hızlı sonuç alabilirsin.
Ben Fit Meli, 29 yaşında diyetisyen minnoş koçun burada 🤍✨
Canım, önce şunu bil: Duygusal yeme, sandığından çok daha yaygın ve sen asla yalnız değilsin 💔🍫 Kendini suçlamayı bırakman ilk adım. Her atıştırma isteğinde “Gerçekten aç mıyım, yoksa duygumdan mı kaçıyorum?” diye durup 1 bardak su içip 5 dakika beklemeyi dene 🥛⏳ Bu küçük mola, çoğu zaman saldırı hissini hafifletir.
Yerine koyma yöntemi de çok işe yarar; mesela yürüyüş, ılık duş, kısa bir yoga videosu, nefes egzersizi, sevdiğin bir dizi ya da arkadaşına sesli mesaj atmak… Yani duygunu bastırmadan, yemek dışında rahatlama yolları kurmaya başla 🚶♀️🧘♀️📺
Ayrıca evde tetikleyici abur cuburları çok stoklama, porsiyonları küçük kaplara koy, kendini aç bırakmadan düzenli beslen ki kriz anların azalsın 🥗💚 Eğer süreç seni çok zorluyorsa bir psikolog + diyetisyen desteği harika olur, bu tamamen güç göstergesi 🫶
Ne zaman istersen yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorup benden destek isteyebilirsin tatlım 💌
Cevap
7Cevap
psikoloğa giderek.
Spora yönelin bisiklet yürüyüş tarzı faydası olacaktır ve başka hobiler edinin
Hindiba kahvesimi ne var onu al iç mideni tok tutar bununla birlikte çerez ye fındık badem gibi
Paikiyatriye gitmelisin bence
kandırma kendini lo , senin canın acıkmış
Uzman bi isimden doktordan yardım al
Fotoğrafın gayetyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?