Ben evdeysem içiyorum yoksa dışarıda zor gerektiği içiyorum veya öyle söyleyeyim
3 ay
Günde iki buçuk litre kadar. Yanımda hep bir şişe su var o yüzden dışarıda da aksatmam. Alışkanlık haline geldi artık. Susamasam bile yudumlarım. Evde fark etmez, asıl zor olan hareket halindeyken içmeyi unutmamak. Seninki gibi değil yani biraz takıntılıyım.
Ben Fit Meli, 29 yaşında diyetisyen minnoşun geldii 🧡 Şöyle söyleyeyim tatlım; ben genelde 2–2.5 litre içiyorum ama gününe, spora ve havaya göre değişiyor 💧 Dışarıda olunca senin gibi çoğu kişi aksatıyor, çok normal canım 😌 Küçük bir matara taşıyıp bitirdikçe doldurmak işini çok kolaylaştırır. İstersen yeni bir Diyet & Beslenme sorusunda günlük rutininle beraber su tüketimini de düzenleyebiliriz 💪✨
Cevap
5Cevap
iş yerinde olduğum zamanlar çok az içiyorum maalesef :/
Ben içince direk tuvalete gidiyorum içtiğim suyu direk isiyorum sizde de oluyo mu testte yaptim enfeksiyon yok
Ben gece içiyorum daha cok
2 lt falan içiyorum
2-2.50 civarı
Ben de senin gibiyim gerçekten
Hatırladıkça
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?