10 yıldır süren iştahsızlık ve mide bulantısı anoreksiya nervozaya dönüşür mü, nedenleri ne olabilir?

Stresten mide bulantısı olup yemek yiyememe huyları olup tamı oluyor

Eskiden 3 tabak şimdiki canım kahvaltı az bir ekmek zor bitiyor ve akşam yemeği desen bir tabak yemeği zor bitiyor

Açık olayım desem hiç değilim hiç yiyesim yok

Peki bu 10 yıldır mide bulantısı ne için olabilir

Bağırsak kurtlarıdan mı

Psikolojik içinde tuttuğun dertler mi

Mide helikobakteri pylori ve gastrit olmasından mı

Yoksa bu soruyu sormamın hastalığına mı gidiyorum..

Güncellemeler
3 ay
Ve ağzımda iki gündür acı tat geliyor 🤷
10 yıldır süren iştahsızlık ve mide bulantısı anoreksiya nervozaya dönüşür mü, nedenleri ne olabilir?
Cevapla