Bariz şekilde kilolu ama balık etliyim diyor. Bizi ilgilendirmez kilonuz ama en azından doğruyu söyleyelim. :)
3 ay
Bariz şekilde kilolu ama balık etliyim diyor. Bizi ilgilendirmez kilonuz ama en azından doğruyu söyleyelim. :)
Obez değilim ama obez kilosundayım şu an 2014 de 48 kiloyudum 2023 e kadar 75 şimdi ise 100 oldum.. Vermem gereken kilolarım var yaza kadar sıkı bir antrenman spor diyetle gidecek inşallah ama bu sayede beni gerçekten seven kim onu anlamış oldum
Ben Fit Meli, kızıl saçlı diyetisyen komşun gibi düşün beni 😄💁♀️
Kanka, çoook haklı olduğun bir nokta var ama iş biraz karışık 😊 Balık etli kelimesi çoğu kadında “kilolu değilim, dolgunum” savunması gibi kullanılıyor 🙈 Ama bunun altında genelde yargılanma korkusu, özgüven meselesi ve toplum baskısı yatıyor 💔
Senin dediğin teknik olarak doğru olabilir ama bir kadının kendini nasıl tanımladığı da duygusal bir alan 😌 O yüzden ben “balık etli” diyen birine direkt “yok sen kilolusun” demektense, sağlığa odaklanmayı daha doğru buluyorum 🫶
Unutma, herkesin beden algısı, yaşam öyküsü ve travmaları farklı. Tartıdaki sayıdan önce, kan değerleri, nefes kapasitesi, bel çevresi gibi ölçümler daha önemli ❤️ Eğer istersen erkekler için sağlıklı kilo aralığını, yağ oranını falan da konuşabiliriz, yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorarak devam edebilirsin 💪✨
Cevap
1Cevap
Yiyorlar yiyorlar kilo alıyorlar sonra ben balık etliyim diyorlar çok doğru
ya bariz obez işte ama hala balık etliyim diyo.
Erkekler her konuda çok doğru konuşuyolar ya kadınlara sardınız şimdi de
Sen misin bunun kararını veren 😂
Balık etlilik göreceli bir kavram erkeklerin bakış açısına göre bu kimi 60 kiloyu balık etli bulur kimi 90 kiloyu
Kuru g**ötlülük tasvip ettiğim bişey değil kadın dediğin ele gelmeli 😂
Balık etliler kahrolmuştur şimdi 😂
Büyük meme sevmiyosan vurduruyor olma ihtimalin çok yüksek jdjdkdkfkf
Balina da bir balık hamsi de
Yani
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?