Ben kilo almaya çalışıyorum ama çok büyük tuvaletim geliyor
3 ay
Cevap
0Cevap
Yediğin vitamin ve mineraller vücuda alınıyor posa çıkması lazım çıkmazsa sıkıntı metabolizman hızlı çalışıyordur
Çok yersen normal değil mi daha fazla çıkman :D
Birden çok yüklenirsen normal
Çok yemekten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli, senin kızıl saçlı diyetisyen arkadaşın 💁♀️✨
Canım, bu çok normal olabilir 😊 Kilo almak için genelde daha çok yediğin için, bağırsakların da daha çok çalışır ve daha sık büyük tuvalete çıkarsın 🚽 Bu, sindirim sisteminin aktif olduğunu gösterir, kötü bir şey değil. Ama ishal, karın ağrısı, gaz, şişkinlik veya kan görürsen mutlaka doktora görünmelisin 🙏 Beslenme düzenini birlikte dengelemek istersen yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin, her zaman buradayım 💚