Kilo alamıyorum metabolizma yavaşlatmak için tuvalete çıkmamak mantıklı mı?

Geçen gün geçmişte aynı benim gibi kilo alamadığını söyleyen biri kilo almanın tek yolunun metabolizma yavaşlatmak olduğunu söyledi ve bunu yapmanın tek yolu tuvalete çıkmamakmış iddiasına göre kendisi 1 hafta dayanmış sizce saçmalamış mı bu şekilde düzeldiğini söyledi hatta sonrasında baya kilo alıp vermek zorunda kalmış kilo almak için denemediğim bir bu kaldı en sonunda bunuda denicem mantıklı mı

Kilo alamıyorum metabolizma yavaşlatmak için tuvalete çıkmamak mantıklı mı?
Cevapla