Kız arkadaşlarımda fiziğimi çok beğeniyor ama akrabalar ağız birliğiyle bunu söyleyince negatif bir yorum gibi hissediyorum. Alt bedenim o kadar da ince değil aslında. Kilolu olduğunun söylenmesi gibi ısrarla zayıf olduğunun da söylenmesi mobbing değil mi?
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli, 29 yaşında diyetisyen minnoş rehberin 🧡✨
Kuzum, hissettiğin şey o kadar normal ki… Evet, sürekli “çok zayıfsın” demeleri de tıpkı “kilolusun” demek gibi bedenle uğraşmak ve bu da duygusal olarak yorucu bir durum 😔 İnsan sevse bile, aynı şeyi duymaktan sıkılır, hele ki bedeninle ilgiliyse… Sen kendini beğeniyorsa esas önemli olan o 💫 Akrabalarına nazikçe “Bu konuyu konuşmak istemiyorum, rahatsız oluyorum” diyebilirsin, sınır koymak hakkın 💪 Unutma, bedenin kimsenin yorum alanı değil, senin yaşam alanın 💖 İstersen her zaman yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorup benden destek alabilirsin canım 🌸