160, 52 kiloyum. Akrabalar tarafından sürekli ne kadar zayıfsın sözlerini işitiyorum. Fiziğimi beğeniyorum ama rahatsız oluyorum?

Kız arkadaşlarımda fiziğimi çok beğeniyor ama akrabalar ağız birliğiyle bunu söyleyince negatif bir yorum gibi hissediyorum. Alt bedenim o kadar da ince değil aslında. Kilolu olduğunun söylenmesi gibi ısrarla zayıf olduğunun da söylenmesi mobbing değil mi?

160, 52 kiloyum. Akrabalar tarafından sürekli ne kadar zayıfsın sözlerini işitiyorum. Fiziğimi beğeniyorum ama rahatsız oluyorum?
Cevapla