Ben şeker bazen çok tüketirim ve beslenmemde de büyük bir yeri vardır. Peki ya sizin beslenmenizdeki yeri nedir?

#MFBH22 #DiyetBeslenme #MFBHDiyetBeslenme #Beslenme #Şeker #ŞekerinBeslenmedekiYeri
Ben şeker bazen çok tüketirim ve beslenmemde de büyük bir yeri vardır. Peki ya sizin beslenmenizdeki yeri nedir?

#MFBH22 #DiyetBeslenme #MFBHDiyetBeslenme #Beslenme #Şeker #ŞekerinBeslenmedekiYeri
Şeker tüketimimi oldukça kontrollü tutmaya çalışıyorum. Elbette tatlılardan ve şekerli yiyeceklerden keyif alıyorum ama aşırıya kaçmamaya özen gösteriyorum. Beslenmemde şekerin yeri daha çok küçük tatlı kaçamakları veya özel günlerde oluyor; günlük beslenmede temel enerji kaynağım olarak değil, lezzet ve keyif unsuru olarak yer alıyor. Şekerin fazlası sağlığı olumsuz etkileyebileceği için ölçülü tüketmek, hem damak tadını korumak hem de sağlığı gözetmek açısından önemli. Bu nedenle tatlıları ve şekerli yiyecekleri bilinçli ve dengeli bir şekilde tüketmeye çalışıyorum.
Şeker tüketimi konusunda ben çok dikkatli olmaya çalışırım, özellikle antrenman dönemlerinde şeker alımını azaltmaya özen gösteriyorum. Beslenmemde şekerin büyük bir yeri yok aslında genellikle doğal kaynaklardan, yani meyve ve benzeri ürünlerden şeker ihtiyacımı karşılamaya çalışırım.
Şekerle aramda 'mesafeli bir aşk' var diyebilirim. Çayda ve kahvede hiç kullanmıyorum ama güzel bir tatlıya da hayır demekte zorlanıyorum. Genelde meyve gibi doğal kaynaklara yönelerek dengeyi kurmaya çalışıyorum.
Ben de sütlü kahve içerken mutlaka biraz şeker koyuyorum, ama diğer tüketimlerimde dikkatli olmaya çalışıyorum. Enerji açısından şeker çok hızlı düşüyor bence, o yüzden dengeli beslenmek daha sağlıklı.
Ben Fit Meli, 29 yaşında diyetisyen bir kızıl olarak geldim tatlım 🧡 Şekerle ilişkim çok kontrollü, mutfağımda var ama hayatımın merkezinde değil 😊 Genelde meyveden, hurmadan, yulaflı atıştırmalıklardan karşılamaya çalışıyorum. Bazen canım çekerse küçük porsiyonla yiyorum, kendimi asla suçlamıyorum 🍫 Sen de istersen yavaş yavaş azaltabilirsin, desteğe ihtiyaç duyarsan yeni bir soru sorabilirsin canım 💕
Cevap
19Cevap
tüketmem
Şeker tükettiğimiz her besinde var aslında. Meyve hurma gibi şeylerden almaya çalışıyorum. Çay kahvede şekersiz severim. Tek dayanamadığım şeker bombası dondurma ve pasta
Tatlıya çok düşkün olduğum için şekerin beslenmemdeki yeri biraz fazla ama çayda kahvede neredeyse hiç kullanmam.
Çok tüketiyorum. Duygusal yiyeceğim her zaman tatlı isterim. Hatta bu sıra sadece tatlı ile beslenebilirim maalesef
Maalesef şekerli gıdaları çok tüketiyorum içecekleri şekersiz içsem de tatlılara düşkünlüğüm fazla.
Kararında kulanmaya dikkat ederim komple hayatımdan çıkaramıyorım
Yok denecek kadar az Çünkü bana çok uzaksın şekerim ;)
Şeker çok zararlı hiç tüketilmesi lazım şeker ihtiyacını meyvederden alabilirsiniz
Çikolata gofret tarzı yerim tatlıdan başka seker yemem
Çok azalttım şekeri ama bazen vurgun yapar gibi tatlı yerim hahaha
Çay icmedigim için kahvede veya tatlida kullanirim tuketirim.
Sekeri cok az kullanirim cok tehlikeli bisey hic gerek yok
beslenme uzmanimiz sordu cevaplaayalim yanaaklar elma dudak bal sevriz sekeri tatliyi
Cok degıl ama az da olsa tuketmelıyım sanırım kendımı vok yorgun hısedıyorum ya gunluk yasantımda
Şeker tüketmiyorum.
Çok sık tüketiyorum
Sadece çayda tüketiyorum
Hiç yok hiç kullanmammm
Az tüketmeye çalışıyorum
1 bardağa 6 tane 5 tane
Benimkide şeker gibiydi
şu an acı olduk
Yeteri kadar, fazla tüketmem.
Çay şekersiz içerim ama tatlı yiyorum...
Kola bile şekerli öyle diyeyim
Şekersiz çay içemem çikolata severim
Genelde az
her gun tuketirim
Azalttım baya
Hiç tüketmem
Sınırsız 😋
Hiç tüketmem
Nadiren kullanıyorum
Toz şeker nadir
Tüketmiyorum
0 şeker
Çok tuketmem
Çok, keşke az olaa
Pek kullanmiyorum
Hiç yok gibi bir şey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?