Yıllardır kullandığım Abizol antidepresan ilacını yan etki olmadan nasıl bırakabilirim?

27 yaşındayım kaç senedir Abizol adlı ilacı kullanıyorum. Sadece depresyon ve anksiyete var bende. İlk psikiyatriste annem beni götürdüğünde doktor bu ilacı verdi iki kere nöbet geçirdiğim için. İnanın bıktım bu ilacı kullanmaktan her gün yaşlı teyzeler gibi ilaç içiyorum bırakınca kafam allak oluyor sinir krizi geçiriyorum ben ne yapacağım bu ilacı bırakmak istiyorum bunun bir yol bir çaresi var mı

Yıllardır kullandığım Abizol antidepresan ilacını yan etki olmadan nasıl bırakabilirim?
Cevapla