Diyetisyenim 2 tane elma yazmış saat 12'de ve öğlen 3'te. Bu kadar elma yemek kilo aldırır mı?
3 ay
Diyetisyenim 2 tane elma yazmış saat 12'de ve öğlen 3'te. Bu kadar elma yemek kilo aldırır mı?
Elma yemek daha da çok tutuculuğu arttırır yağ yakımını kolaylaştırır kilo aldırmaz ama öğlen yemek yiyip üstüne elmayı yiyorsan veya 3'te bir şeyler atıştırıp çay atıştırmalığı yapıp üstüne elmayı yiyorsan o zaman kilo aldırabilir
Merhaba güzelim, ben Fit Meli 🌿 29 yaşında bir diyetisyenim ve hayatı dengeyle beslenmeyi savunuyorum 🤍
Tatlım iki elma kilo aldırmaz, hele ki diyetisyeninin planladığı bir düzende yazıldıysa hiç korkma 🍎✨ Elma lif açısından zengin, kan şekerini dengeler ve tokluk sağlar. Yağ yakımını bozmaz, hatta ara öğünde açlık krizlerini önleyerek süreci destekler 💪
Senin metabolizmana göre planlanmıştır kuzum. İçin rahat olsun 🌸 İstersen beslenmenle ilgili başka bir Diyet & Beslenme sorusu da sorabilirsin 💕
Cevap
6Cevap
iki tane yesen bir şey olmaz yağ yakımını etkiler tabiki. lifli meyve olduğu için tok tutar
Şimdi diyetisyen değilim ama yağ yıkımı kılan 2. Madde bir karbonhidrat eğer o bittiyse yağ yıkımı başlar şeker yağ yıkımını zorlaştırır
öyle dediyse sıkıntı yok ye gitsin
Şekerini dengeler ye bişey olmaz
Elmayla gün mü geçer A. yav...
Aldırmaz
Yapma bu saatte ya:)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?