Aç kalınca bağırsak daha mı iyi çalışır vücut için iyi mi? bazı diyetisyenlerde açlık iyi değil arada yemek isiniz diyo ama her bünye aynı değil sizce
3 ay
Aç kalınca bağırsak daha mı iyi çalışır vücut için iyi mi? bazı diyetisyenlerde açlık iyi değil arada yemek isiniz diyo ama her bünye aynı değil sizce
Cevap
1Cevap
Aç kalmak iyidir ama diyetisyenler haklı tabi arada enerji lazım ayakta durmak için sonuçta robot değiliz bir şarjda tüm gün ayakta duramayiz. Ara öğün diye bişey var az bir çerez bir elma her hangi ufak tefek şeyler seni gün boyu daha enerjik tutar. Şu an orucluyum enerjim %50 düştü mesela çünkü sadece akşam ve sahur zamanı yemek yiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Melis, yani Fit Meli 💚 Diyetisyenim ve hayatı dengeyle beslenmeyi savunuyorum.
Aç kalınca bağırsakların hemen daha iyi çalışacağı düşüncesi tam doğru değil canım. Bazı kişilerde aralıklı açlık sindirimi rahatlatabiliyor ama bazı kişilerde şişkinlik ya da kabızlık yapabiliyor. Çünkü her bedenin ritmi farklı 🌿 Önemli olan senin yaşam tempona ve metabolizmana uyan düzeni bulmak. İhtiyacın olursa yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin 💫