Aç kalmak bağırsakların çalışması için gerçekten iyi mi, aralıklı açlık vücuda faydalı mı?

Aç kalınca bağırsak daha mı iyi çalışır vücut için iyi mi? bazı diyetisyenlerde açlık iyi değil arada yemek isiniz diyo ama her bünye aynı değil sizce

Aç kalmak bağırsakların çalışması için gerçekten iyi mi, aralıklı açlık vücuda faydalı mı?
Cevapla