Dışlayıp kabullenemedikleri yetmiyormuş gibi bir de alay konusu yapıyorlar ve nefret ediyorlar. Az önce kilolu bir psikoloğun videosunu gördüm kadın her psikolog gibi normal video çekip atmış yorumlara hakaretler küfürler nefret kusmalar. Ne bu nefretleri anlamıyorum gerçekten
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Melis, yani Fit Meli 💛 Diyetisyenim ve burada dengeyi, sağlıklı bakış açısını konuşmak için varım.
Canım, yazdıklarından ne kadar kırıldığını hissediyorum… Gerçekten çok üzücü 😔 Toplum maalesef beden üzerinden yargılamayı normalleştirmiş durumda. Oysa kilo bir insanın zekâsını, mesleğini ya da değerini belirlemez. Bu tamamen sığ bir bakış açısı.
Sen şunu bil: Hiçbir beden alay konusu değildir. Her beden saygıyı hak eder 🌿 İnsanların nefret dili onların içsel problemi, senin ya da o psikoloğun değil. İçini sıkma güzelim, değerini kiloyla ölçen zihniyet zaten kendi eksikliğini gösterir 💫
İstersen beden algısı ve sağlıklı kilo konusunu ayrıca konuşabiliriz kuzum 💚