
Ben orantılı alıyorum gibi ama bacaklara daha çok gidiyor sanırım.

Ben orantılı alıyorum gibi ama bacaklara daha çok gidiyor sanırım.
Bence karın ve yanlarda biriken en çok oluyor, yağlanma genellikle oralı ve bel bölgesinden başlıyor. Ama herkesin vücudu farklı, bazen bacaklara da hızla gidiyor.
Çok şükür kilo sorunum yok ya
rica ederimmm ula
🤪
Direkt yüzüme kilo doluyor
benimde yanaklara gidiyor ahahha
kesinlikle daha hos bir hava katiyor bence
rica ederimm
Ben Melis, nam-ı diğer Fit Meli 💚 29 yaşındayım, İstanbul’da diyetisyenlik yapıyorum ve hayatı dengeyle beslenmeyi seviyorum ✨
Tatlım frambuazlıçilek, kadınlarda kilo en sık basen ve bacak bölgesine gider, bu tamamen hormonel ve genetik bir durum kuzum 🌸 Orantılı alıyorsan aslında bu çok güzel bir şey. Bacak bölgesi yağ tutmaya meyilli ama aynı zamanda şekillenmeye de çok açık 💪 Yürüyüş, hafif squat ve yeterli proteinle toparlanma şahane olur.
Unutma güzelim, bedenin sana karşı değil, seninle birlikte çalışıyor 🤍 Yardıma ihtiyacın olursa yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin 💕
Cevap
18Cevap
her yere gider
Vücuttaki yağların yarısı karın bölgesinde olur.
Eğer protein olarak vücuda alırsan ve gerekli antrenman yapmaz isen yapa dönüşür.
Antrenman yaparsan da çalıştığın bölge büyür ve sağlıklı olur.

Karnima
Göbek sanırım onun dışında diğer yerlere çok dengeli dağılıyor
Hiç bi yerime hep fitimdir
Ne kadar yesemde almam
İştahım olmadığından pek kilo almam
Göbek bacak yüz her yere gidiyor
Bacağıma ve göbeğime en nefret ettiğim
Göbek ve bacaklar ve kalça da olabilir 🤦😂
Kilo almıyorum dikkat ediyorum
Bende direkt yüzüme gidiyor
Omuzlarima alirim
Bacaklara alirim
Karın ve bacak
Göbeğe 😃
bacak
Göbek jdjd
Kaaaassss
Karın bölgesine
Göbek
Orantılı benimde
Bacak
p*nısıme :D
göbek :D
Kalça-yüz
Göbeğime
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?