107 kiloyum, kendimden nefret ediyorum; nasıl sakinleşip sağlıklı kilo verme sürecine başlayabilirim?

107 kilolu oldum bu gerçekten çok kötü bir şey, kendimden nefret ediyorum çok şişman oldum. Az yesem de yine kilo alıyorum. Diğer insanlar neden zayıf oluyorlar? Siz günde ne yiyorsunuz?

107 kiloyum, kendimden nefret ediyorum; nasıl sakinleşip sağlıklı kilo verme sürecine başlayabilirim?
Cevapla