Sağlıksız besinleri neden daha çok seviyoruz?

Siz de seviyor musunuz? Brokoli yince sadece üzülüyorum ben. Ispanak yerken dünyayı kurtaracakmışım gibi bir his gelmiyor hiç. Öyle bir beklenti de yok zaten djdjd ama çikolatalar kekler, cips , biscolata meyveli yoğurt kesinlikle bir mutluluk veriyor 😋

Foto benim değil
Foto benim değil
Sağlıksız besinleri neden daha çok seviyoruz?
Cevapla