Ekmek yemeyi bırakınca midem küçüldü, az yesem bile hemen şişkinlik normal mi?

ben yemek yememeye calısıyorum cokta yemiyeoum acıktırıyorum kendimi ekmeği bıraktım sıef rahatsız oluyorum diye. Simdi axıktıgımda ekmeksiz bie şey yesem bile direkt dünyayı yemis gibi karnım sisiyo hazımsızlık hissi yapıyo karnım yesem rahatsızlık verdirtiyor midemmi kücük ondanmı acaba yasayan varmıyaa

Ekmek yemeyi bırakınca midem küçüldü, az yesem bile hemen şişkinlik normal mi?
Cevapla