Mide şişkinliği neden geçmiyor, bir lokma yiyince bile karnım davul gibi şişiyor ne yapmalıyım?

Öncelikle şöyle bir sorunum var Daha önce doktora gitmiştim ve midende bakteri var dediler ilaçlarımı kullandım geçti Sonradan da mide gazı dediler onun için de ilaç verdiler kullandım sürekli yanıyordu karnım ağrıyordu hemen bir şey yesem şişiyordu anında saniyesinde yani ama ilaçlar Tabii ki de bir işe yaramadı Ben de hamur işini kestim ve bu sefer midede ağrım yanmam geçti ama hamur işi yemememe rağmen Kaç aydır sürekli azıcık bir şey yesem de midem koskocaman şişiyor sanki 5 aylık hamileymişim gibi çok garip bir durum Bir Lokma yiyorum o bile şişiriyor gene küçük bir şey yedim ve karnım şu an davul gibi çok fazla şiş çok şişman gözüküyorum ve kötü oluyor yani yediğim anda olması bu sorun yaşayan var mı yaşayan varsa çözümünü biliyor musunuz

Mide şişkinliği neden geçmiyor, bir lokma yiyince bile karnım davul gibi şişiyor ne yapmalıyım?
Cevapla