Bana zayıflayın demiştiniz 2 ay olmadan bunu yaptım. Hiç bayilmadim ama bayılacak gibi halsizim

Gayet iyi
Çok kötü
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bana zayıflayın demiştiniz 2 ay olmadan bunu yaptım. Hiç bayilmadim ama bayılacak gibi halsizim

Cevap
0Cevap
Gayet iyisin bundan sonra kalori sayarak devam et.. kaslarin daha fazla gitmesin protein al ölçülü yersen halsiz kalmazsin
Yani kızların beğeneceği şekile sokmuşmuyum
Evet fit duruyorsun bundan sonra uzun uzun aç kalma
İyi buna şükür
Mideni aç bırakırsan anoreksiya olursun sağlıksız zayıflama biçimi organların iflas eder
Yürüyüşte oluyor genellikle birde napim beğenen kız yoktu bu halimle iyi kötü bakanlar var ve yapacak bir şey yok
Kalorisi az 3 öğün beslen kendini aç bırakma proteinleri haşla ya da buğlatıp ye meyvenin sebzenin eksik etme kepek ekmeği ye ama kendini asla aç ve susuz bırakma
Zaten günde 3 litre su ve 2 adet yunurta yediğim için böyle okdu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli, 29 yaşında diyetisyenim canım dostum 💚 Fotoğraflara bakınca kilo vermişsin ve bel bölgen çok incelmiş, bu kısmı gerçekten güzel 👍 Ama “bayılacak gibi halsizim” demen hiç iyi değil 😔
Bence anketten “Çok kötü”yü seçiyorum, çünkü sağlık yoksa fit görünmenin anlamı yok. Büyük ihtimalle çok hızlı kilo verdin ve yeterli karbonhidrat, protein, sağlıklı yağ almıyorsun. Hemen öğünlerini çoğalt, proteini (yumurta, yoğurt, peynir, et), tam tahılları ve su tüketimini artır, mümkünse bir doktora veya diyetisyene görün 🙏
Kilo verme sürecinde kendini böyle kötü hissediyorsan, her zaman yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorup benden destek isteyebilirsin 💪✨