Zayif kizlar besensiz olduğu icin erkeklerin gözüne girmek acik cok acik giyiniyor. Olmayan findik kadar gögüslerini falan aciyorlar. Ksde zayif kiz seven erkekleride anlamiyorum kuü kuri kizlarin neyini begeniyorsunuz evde oklava ile farki yok ki? Kadin dedin 40 kg zayif olmaz balik etli dolgun olur
Kadın dediğin benim gibi balık etli dolgun olur, zayıf kızlar niye kıskanıyor?
Fiziğin güzel değil, siyah giymene rağmen kilolu çıkmışsın. kuru olmadığı müddetçe zayıflar daha güzel. meselâ Monica Bellucci’den daha kilolusun diye o senden zayıf diye sen ondan daha mı kadınsı oluyorsun, güldürme beni. çoğunluğun beğendiği en ideal fizik kum saatidir ve bu fizik zayıflıktır, balık etlilik değildir. balık etli biraz fazla kilosu olanlara denilir, hatları belli olana denmez. hatlı anlamına kullanılmaya başlandı ama doğru değil. kadında ince bel beğenilir, balık etli fizikte ise vücutta biraz dolgunluk olduğu için bel ince olmaz. basen zaten genel güzellik algısına uygun değil, basen değil çıkık kalça kadını güzel gösterir. senin gibiler açık giyindiklerinde kötü duruyor, o yüzden giyemiyorsunuz. zayıf kızlar açık giyiniyorlar çünkü fiziklerine buna müsait ve kendilerine güveniyorlar. zayıf bir kadın nazik göründüğü için erkeğin koruma içgüdüsünü tetikler. zayıfların çıkık göğüsleri ve çıkık kalçaları balık etlilere göre daha çok belli olur, daha çok dikkat çeker ve daha güzel görünür çünkü vücut incedir. zayıf olan herkes senin sandığın gibi kuru değil, büyük memeli ve büyük kalçalı. balık etli olmak demek değil, hatlı olmaktır. ince görünen herkes kuru da olsa hatlı da olsa zayıftır. bak bu kızlar da zayıf, yani bedenen ince görünüyorlar ama kuru değiller. balık etli biraz fazla kilosu olanlara denilir, hatlı olanlara denmez. son zamanlarda hatlılara balık etli dense de bu yanlış, tıpkı koyu renk saçlı olup da teni esmer olmayanlara esmer demek gibi yanlış. bunlar senden daha zayıf ama senden daha dişi görünüyorlar. bunlara bakınca kendine kadın diyesin geliyor mu? Monica Bellucci’yi herkes tanıyor ve afeti devran olduğunu herkes biliyor zaten, onun fotoğrafını paylaşmama gerek yok. Monica senden çok daha ince, 61 yaşında olmasına rağmen hâlâ taş gibi. bak bunlar senden zayıflar ama senden daha güzel ve daha kadınsılar, yani senin gibi olmayanlar da güzel olabiliyor bu kadar egoist olma.
Tekrar söylüyorum senin gibi olmayanlar da güzel olabilir bunu o kafana sok ve kibri kes. Ek olarak yüz güzelliği de fizik güzelliği kadar önemlidir.
Ya kardeşim bırakın kim nasılsa öyle olsun. İnsanlara sürekli kendi güzellik algılarınızı dayatmayı bırakın artık. Hadi onu da geçtim kadınları sürekli bedenleri üzerinden kategorize etmeyi bırakın. Kadın ya da erkek fark etmez gerçi. Yok kadın balık etli olur yok zayıf olur yok erkek dediğin 190 üstü olur. Bırakın artık insanları kalıplara sokmayı. Biraz kişilik karakter kültür ne bileyim insani yönleriyle değerlendirin insanları. Çok sıkıldım gerçekten.
Zayıf kızlar seni neden kıskansın bu 1. Memelerin muhtemelen b cup olmalı bu kilo ile, ben açık giyinemiyorum diyemediğin için onlar açık giyiniyor diyorsun , oysa zarafetin güzelliğin ve güzelin en güzel görünümü kapalılıkla olur. Güzel ve etkileyici olmak çıplak olmayı gerektirmez, öyle senin dediğin gibi memelerini açarak veya açık denircesine şekilde dolaşan sayısı zayıflarda oldukça az ve doğru olanı yapıyorlar. Diğer yandan, zayıf kadınların vücudu dolgunluk içinde olmadığı için vücut hatlarındaki güzellikler en küçük halindeki en küçük belirginlikle bile dolgun bir vücuttan daha muhteşem ve etkileyici olurlar. Amacım seni üzmek değil. Bu denli hakaret ediyor olman karşısında bir kaç ifade yazmak istedim. Hazımsızlık içindesin kıskanıyorsun ve mutsuzsun. Sende güzel etkileyici , tercih edilesi olursun ve görünürsün bunun için vücudun üzerinden değil kişiliğin üzerinden iyileştirme yapman gerekiyor.
@AlininAnnesi72 Rica ederim. İnşallah. Her yeni saniyede geride kalan zamandan daha iyi olmanızı dilerim. 🌷. Nedir daha iyi olamayışınıza sebep etkenler , ve neler olurdu size daha iyi hissettirecek iyilikler?
Ben Fit Meli, 29 yaşında İstanbul’da yaşayan diyetisyen Melis’im canım 💕 Fotoğrafta çok tatlı, özgüvenli ve güzel görünüyorsun, önce bunu söyleyeyim 😍
Ama şunu da konuşalım kuzum; senin bedenin nasıl değerliyse, daha zayıf kızların bedeni de öyle değerli 💗 Kimseyi kilosuna, göğsüne, kalçasına göre yargılamaya gerek yok. Herkesin tarzı, giyimi, bedeni kendine özel. Erkeklerin neyi beğendiği değil, senin kendini nasıl hissettiğin önemli 😌
Balık etli olmak harika, zayıf olmak da harika; önemli olan sağlıklı ve mutlu olman 🫶 İleride beslenme, beden algısı ya da kilo ile ilgili kafana takılan bir şey olursa yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin, her zaman buradayım 💫💖
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
101
Cevap
133
Cevap
Gizli Üye
(25-29)
5 ay
Sanane erkeklerin beğendiği kız kalıplarından kimi balık etli sever kimi zayıf kimi kilolu.. erkekler toptan üretim mi? Hepsi aynı kalıba girmek zorunda. Senin de tüm erkeklerde gözün olmadığına göre kendine uygunu bul geç kardeşim. Burada fotoğraf koyarakta kim kendini birilerine beğendirme derdinde belli ediyorsun. Kendinle tezatlaşma bari...
İnce belimde var squat yaparakta gayet dolgun ve YAĞ dolu olmayan sıkı kalçamda sergiliyor muyum? Hayır zerre ihtiyaç duymam biliyor musun sırf kendi sağlığım için yapıyorum çünkü erkek beni beğense ne beğenmese ne aksine bir erkek beni bu gibi ucuz şeyler için beğenirse kendimi manavda satılan bir elmadan farklı hissetmem.
Ama erkeklerde şöyle bir algı var bizim için yapıyorlar mesela ben bir şey yapsam diyor ki kendini niye beğendiriyorsunuz? belki kendimize yapıyoruz degilmi? Ama onlar öyle düşünmüyorlar sanki vitrinde bir şeyiz böyle kadınları sergiliyorlar onlar da seçiyorlar biz kendimiz için yapıyoruz oysaki ne yapıyorsak Ama bazıları evet erkekler için yapınca erkeklerde de şöyle bir algı var. En basiti atıyorum ben motorcuyum motorcu erkekler bana baksın diye motor kullanmıyorum ben motoru sevdiğim için kullanıyorum ve spor düşünüyorum çünkü benim kas kütlem az olduğu için motoru taşıyamıyorum ve sağlık sıkıntılarından dolayı spora gideceğim ama erkekler diyor ki ben seni böyle beğeniyorum ya da böyle tanımayan bir erkek bu hadsizliğe giriyor. Biz kendimize iyilik yapacağımız onların aklına bile gelmiyor
İlla bir yerini açmak için dolgun olması mı gerekiyor? Ben ilk defa böyle bir düşünce gördüm moda denilen bir şey var şimdi zayıf kızların göğsü yok diye gelip diyemezsin niye orasını açıyolar zarafet orada zaten. Ayrıca cok zayıf olupta göğüsleri seninkinden kat ve kat büyük olanlar var onlar nolucak. Senin memen büyük diye mi seni kıskanıcaklar hahaha alemsin ya hadi yine kiloyu almışsında beyinden gitmis burada balık etli kadınları savunuyorsun okey ama yeni bir güzellik algısı oluşturuyorsun "kadın dediğin balık etli olur" diyerekten. Çok yanlış kadınlığın vücudundan değil aklından ve dişiliğinden ölçülür. Ama senin konusma tarzına bakarsak balık etli olsan ne yazar aşırı eril bir kadınsın zarafetin yok.
Soylemlerin kendi cinsini aşağılamak olmuş. Kaldı ki zayıf olan daha naiftir. Senle iddiaya girerim ki popon ile bacakakrinin arkası selülitle dolu. Sen şimdi kalkmış balık etli diye kendi egonu sisiriyorsun kendi sismisligin gibi. Kendi cinsine saygı duymayan kadın dünya güzeli olsa ne yazar ki? Karakteri eksik olduktan sonra?
Erkeklerin gözüne girmek için giyinsek işimiz var. 😄 Bedenleri yarıştırmak, kadınları birbirine düşürmek bize yakışmaz, hepimiz ayrı birer ahengiz. Öfkeni başkalarının bedeni üzerinden değil, kendi mutluluğun üzerinden atsan daha çok parıldarsın inan.
Bende balık etli biriyim ama diğer hemcisimlerimi alçatmıyorum ya da öyle görmüyorum. Herkesin kendisine göre has bir güzelliği vardır... Senin gibilerinide kadın diye yazılır egoist diye okurun...
Bazen gerçekten Kilosu yerinde olanları kıskana biliyoruz ama çoğu zaman kilomuz bizim elimizde değil, Ben 15 yaşımdan beridir aynı kiloda ilerliyorum hep 40 kiloyum, ne yükselme var ne de azalma. Bazen kendime aynadan bakınca keşke biraz daha kilolu olsaydım dediğim oluyor ama bazıları da var ki, Kilolarından kurtulmak istiyor, bunun için de empati lazım. Lütfen dış görünüş ve kilo hakkında kırıcı şekilde konuşmayalım, bazen iltifat olarak söylediğimiz şeyler bile karşı taraf için kırıcı olabiliyor..
Ohaaa cidden mii? Ben asiri zayif fizik begeniyorum. Balik etli dolgun begenmiyorum. Zap zayif incecik kalem gibi daha güzel. Senin zayifligin hasiri iyi ve hoştur 45-48 kg da yakisir ama sana
Belin açıkta kalmış, ört. Sonra millete “ Çok açık giyiniyor.” dersin. Ayrıca biraz öz güvenin olsun kendini başkalarıyla mukayese etmeyecek kadar. Önce sen kendini beğen de karşı cinsin seni olduğun gibi beğenip kabul etmeyenini reddedecek konumda ol. Şimdi “ Ben, zaten kendimi beğeniyorum.” dediğini duyar gibiyim. Kendini beğenen biri böyle mukayese işlerine gerek duymaz. Ayrıca dolu kocaman memesi olup açanlar da var. Bunun zayıfı, kilolusu yok.
Güzel balık etli olanı kadını kim sevmez ki fiziği güzel balık etli kadınlar daha çekici oluyor göbeği kalçası kol üst kısmı sarkmış güzel değil hiç birde elbiseler hiç yakışmaz. Zayiflari Keşke oklava demeseydin ya şimdi oklava ile gelip seni dövmesinler ya🤣
Kilolu kadınların kendini avutma şekli olduğunu düşünüyorum. Kadının vücut hatlarının dolgun oluşu güzel bence bende seviyorum ama her balıkta iyi değil bence balık etli konusunda. Balıkların çeşitlerine bakmak gerek
@Alidossantos0007 kadının fiziğine iyi ya da kötü diyemem onun yaptığı gibi hemcinsimi asagilayacak kadar düşmem fiziği de çokta umrhmda değil zaten açıkçası rahatsız edici olan kendini on plana çıkarmaya çalışan bı ilgi meraklisiyken bır de üstüne diğer kızları asagilamasi
Kadın dediğin bu fotoğraftaki gibi ucuz olmaz sen misin bilmiyorum muhtemelen değilsin ama şu Fotoğraftaki kadın sadece tek kullanımlık peçete olur başka bir şey olmaz böyle ucuz basit kendini küçültmüş sergileyen başka da bir şey demiyorum bir erkek olarak hiç işim olmaz sadece çerez ama benim kişiliğim olduğu için kendime saygım olduğu için onu da yapmam ağzımı kirletme
Herkese göre değişir, kadın ya da erkek dediğin diye başlayan cümleler doğru cümleler değildir. Bir arkadaşım balık etli sever ama ben zayıf severim, başka bir arkadaşım da kemik torbası sever.
Yani kadın dediğin ya da erkek dediğin tek bir tip olmaz.
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
5 ay
Sen balıketli değilsin şişmansın Balıketli bi fizik türü yani zayıf ama hatları kıvrımlı dolgun kadınlara denir senin gibi gtu gobeğine karışanlara denmez
Gerçek balık et bu Zayıf ama Kıvrımlı Şişmanlar obezler balıketliyim diye kendilerini avutmaya devam etsin sjskksk
Kadını şekillere kıstaslara bırakmayın. "Kadın dediğin şöyle olur gibisinden " Kadın , zayıf da olur kilolu da güzel de bakımlı da bakımsız da kadın kadındır. 🌺
Trolsün ya da psikolojik olarak iyi değilsin ya mavi göz ya da koyu göz zayıf ya da balık etli uzun ya da kısa geçin şunları ya herkesin güzellik algısı göreceli biri esmer sever diğeri sarışın biri mavi göz sever bir diğeri mavi göz sevmez önemli olan bakımlı olmak hijyenik olmak
Bebeğim kendini ilahlaştırma. Her baklanın bir kör alıcısı var bu hayatta. Ben 34 bedenli zayıf vücutlu küçük memeli küçücük fındık kalçali incecik bacaklı Jessica May gibi kadınları seviyorum. Bir başkası da senin gibileri sever. Kendini ilahlaştırma. Herkesin zevki farklı. Herkes kendi kalbinin ekmeğini yesin... Bize ne.
Kanka sen kilolusun yalnız balık etli değilsin. Üzgünüm ama sendekiler yağ. Ha birde böyle hemcinslerini bklayarak erkek düşürmek aşırı avam haberin olsun
Bir kadının en büyük düşmanı yine bir kadındır diye boşuna dememişler. Zeka, olgunluk, terbiye ve eğitim ile öne çıkmak yerine, hemcinslerini fiziksel görünüm üzerinden ezmeye çalışıyorsun. Bu yaptığın hiç hoş değil!
Ooo yorumlarda savaş çıkmış mfjdhsh ama soruda kışkırtıcı şimdi... zevk renk meselesi arkadaşlar bu kadar kasmaya gerek yok sakin olun herkesin kendi hayatı kendi kararı kimisi zayıf sever kimisi balık etli sever her şeyin tek çeşit olduğu bir dünya sıkıcı olurdu zaten, bunun için kavga edip birbirinize hakaret etmeye gerek yok.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
5 ay
Kadın kısmına et gözüyle bakmıyorum 👍
Balık etli veya zayıf vs vs sağlıklı olsun gerisi önemli değil.
Benim ilk tercihim kendim gibi biri olur. Boyu boyuma kilosu kiloma uygun olsun huyu huyuma zaten uygun değilse olmaz. Yani uzun lafın kısası kadınları dış görünüşüne göre ayıran biri sence ilişki kurmak için ne kadar sağlam biridir?
Zayıf değil biz ona fit ve güzel fizikli diyoruz. Başkalarını aşağılayarak kendini yücelteceğini sanıyorsun ama gözü kör değil milletin. Onlar oklava ise sen de yağ torbasısın abla
saçma bir kafa yapısı. diğer kadınları ötekileştirince eline ne geçecek acaba? sistem hepimizi eve kapatmaya ya da güzellik adı altında para kazanma peşinde. sen hala ben en iyisiyim de.
Öncelikle kadınların bedenleri ve giyinişlerini aynı şekilde bir kadının eleştiriyor olması cok üzücü, sahip oldugun fiziksel özelliklerinin beğeni algısı kişiden kişiye değişir ki bu normal birseydir. lütfen artık kadın olsun erkek olsun insanları görünüşlerine göre kendi fikirlerinizi kendinize saklayarak eleştirmekten vazgeçin olduğun ve olabildiğimiz her bedende biz güzeliz!
Basen kilolu olmadan da oluyor basen denilen şey kas yoğunluğuyla ilgili. Kas yoğunluğu vücudun neresindeyse o bölge geniş hatlara sahip olur. İlla yoğun olarak yağ oranına gerek yok tecrübeyle sabit 😂
Kadınların belirli bir formda olması gerektiğini düşünmüyorum. Aslında çevremize atfettigimiz olumsuz özellikler bizim kendi özelliğimiz oluyor. Buna psikolojide projeksiyon deniyor. Kendini beğenmen güzel bir şey. ☺️
ben dokunsal biri olarak evet balık etli olmasa da dolgun severdim, o da bilimsel olarak şundan dolayı imiş: büyük göğüs neslin devamı olan bebek için daha fazla besin demek. büyük kalça daha büyük vajina açıklığı ve doğumda ölüm riski daha düşük demek, yine neslin devamı söz konusu 😉😏 çünkü doğan tavru ve vajina kanalı oranı en düşük olan memeli imişiz.
şimdi, yani o eleştirilen oklava gibi, kuru kuru denen kadını deneyimleyince vaz geçemeyeceğim darlık oldu 💃🕺🥂
Bildigin siskosun fıstık gibi fit kızlara çamur atıyorsun;))) birde basensiz kız olmaz demişsin:))) ulan tavuk gibi oluyonuz basen kalça kocaman olunca neresi güzel bunun
Bedenini sevmiyor ve olmak isteyip olamadığın bedeni kötülüyorsun diye yorumladım. Zayıf kızları aşağılayarak öne çıkmaya çalışman acınası. Ve göğüslerini açan kızları konuşana kadar donunu kapa..
Kimsenin kıskandığı falan yok, ayrıca nasıl ki kilo veremiyoruz diye ağlayan bir grup varsa aynı şekilde kilo almakta zorlanan kızlar da var. Zayıf olmak her zaman seçim olmuyor yani gerçekten kilo alamayan insanlar da var aynı zorbalığı kendinize yapılmasından sıkıldığınız için zayıf kızlara yapmayın
Şöyle ki şu açıdan haklısın zayıf kuru kızların pek bir çekiciliği yok, kişilik açısından çok iyi birisi olabilir bu yüzden sevebiliriz ama vücut konusunda bence de bir çekicilikleri yok, bunun dışında diğer konuya gelecek olursak zayıf kızlara göre vücut ölçülerin daha iyi fakat kilon kilon biraz fazla bu da senin çekiciliğini düşürüyor biraz kilo verirsen bir çoğundan çok daha iyi olursun
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
5 ay
git bklu gtunu temizle önce buyutmus buyutmus dana gibi mk bi de guzelliyo obezligi ahahehfjd
herkesin kendi keyfi, tercihi. böyle olmayı seviyor olmanız böyle olmayanları kadın olmaktan çıkarmıyor. yarışmasanız birbirinizle, bu kadar kıyasa düşmeseniz birbirinizle ne güzel olur be
Yani dolgun vücut gayet ideal olabiliyor iyi bir fizik ile Bence gayet iyi bir fiziğin var ve bu kıskanma sanırım pek iyi değil Cekememezlik belkide ne dersin
İkiniz de susar mısınız artık? Sürekli bildirim gelip duruyor telefonuma. Ne çene varmış? Burayı dating sitesi gibi kullanıyorsunuz ses çıkarmadık ama artık yeter.
Hâlâ utanmadan konuşuyorlar ya bir de boş ver diyor. Yüzsüzlüğün de bu kadarı. Ne saygısızsınız siz? İnsan özür diler xper yetince konuşmaya devam ederiz der olayı kapatır.
Balık etli olman için vücut hatların yuvarlak anaç ve ürenebilir mesajı veren bir fiziğin olmalı... Haricinde şişko balina gibi duruyor yanlızca. Çoğu kadına yakışmıyor tembel ve donuk gözüküyorlar.