Arkadaşlar kadinlar hemcinslerinin neyini kıskanır? neden bu kadar kiskanclar?

Erkeklerin kıskançlığı kadınlara göre daha az bence. Yani Erkekler genelde kadınını kıskanır. Ama kadinlar hem cinsini. Erkekler dostluk daha sadık oluyo o yüzden rehberlerinde bile çok arkadaşı var. Kadınların tel rehberinde Erkekler kadar pek arkadaş yok. Kadınların birbirinin kıskandığı nasil belli olur? Bilahhassa çok masum ve güzel kadınları çok kiskanirrlar sizce nasıl belli edilir?
Arkadaşlar kadinlar hemcinslerinin neyini kıskanır? neden bu kadar kiskanclar?
Cevapla