Gün içinde en çok hangi besini, hangi makro besin grubunu tüketiyorsunuz?

Ben en çok protein, lif ve sağlıklı yağları alırım. Peki ya siz en çok hangi besini tüketirsiniz?

Gün içinde en çok hangi besini, hangi makro besin grubunu tüketiyorsunuz?

#MFBH22 #DiyetBeslenme #MFBHDiyetBeslenme #Beslenme #Besin #EnÇokAlınanBesinler

Gün içinde en çok hangi besini, hangi makro besin grubunu tüketiyorsunuz?
Cevapla