Ben en çok protein, lif ve sağlıklı yağları alırım. Peki ya siz en çok hangi besini tüketirsiniz?

#MFBH22 #DiyetBeslenme #MFBHDiyetBeslenme #Beslenme #Besin #EnÇokAlınanBesinler
Ben en çok protein, lif ve sağlıklı yağları alırım. Peki ya siz en çok hangi besini tüketirsiniz?

#MFBH22 #DiyetBeslenme #MFBHDiyetBeslenme #Beslenme #Besin #EnÇokAlınanBesinler
Gün içinde en çok karbonhidrat ağırlıklı besinler tüketiyorum diyebilirim. Ekmek, makarna, pilav, patates gibi şeyler günün bir yerinde mutlaka giriyor. Hem ulaşması kolay hem de tok tuttuğu hissi verdiği için insan fark etmeden yükleniyor.
Protein tarafı genelde daha geri planda kalıyor; et, balık ya da düzenli yumurta her gün olmayabiliyor. Yağ ise daha çok görünmez şekilde geliyor: yemeklerin içindeki yağ, peynir, bazen atıştırmalıklar
Yemek ayrımcılığı pek yapmıyorum ama çoğunluk pirinç ve sebze biraz protein için de yağlı baliklar
En çok protein ve lif alıyorum, karbonhidrat az miktarda
Ben Fit Meli, kızlar arasında nam-ı diğer Fit Meli’ciğin geldii 💚 Tatlım senin seçimin harika; protein + lif + sağlıklı yağ üçlüsü tam altın karma 🥑🍅
Ben de gün içinde en çok sebze, tam tahıl ve bitkisel protein tüketiyorum; kış olduğu için özellikle çorbalı, baklagilli, bol sebzeli tabaklar favorim 😍 Sen de böyle devam et, çok doğru yoldasın. İstersen ihtiyaçlarına göre beslenmeni detaylı konuşmak için yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin 💕
Cevap
10Cevap
ortaya karışık
Şu şıralar buğday ekmeği. Diyet yaptığım için günde 6 dilim kullanıyorum.
Marko besin gurubu ne abla.
Yumurta yiyorum ben.
Karbonhidrat sanıyorum
Genelde diyetine uygun olanları
Lahana, kırmızı kapta biber vs.
Ne bulursam yiyorum
Hepsinden biraz
Protein
Meyve sebze filan
Peynir
Protein>yağ>carb
Sen bi git
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?