Ayakta su içmek beslenmeye zıt olmasa da bazı durumlarda sağlığa zararlı olabiliyor. Peki ya siz ne düşünüyorsunuz?

#MFBH22 #DiyetBeslenme #MFBHDiyetBeslenme #Beslenme #AyaktaSuİçmeninBeslenmeyeEtkileri
Ayakta su içmek beslenmeye zıt olmasa da bazı durumlarda sağlığa zararlı olabiliyor. Peki ya siz ne düşünüyorsunuz?

#MFBH22 #DiyetBeslenme #MFBHDiyetBeslenme #Beslenme #AyaktaSuİçmeninBeslenmeyeEtkileri
Yani bu soruya cevap olarak ortaya bir BENCE yazısı boyutunda cevap çıkar... :D :D :D kısaca Ayakta içmenin zararı yoktur, ama sindirim sistemi açısından oturarak ve sakin içmek daha iyidir.
Ayakta su içmek, geleneksel olarak bazı kültürlerde veya halk arasında hoş karşılanmaz. Özellikle bazı İslam kültürlerinde ve halk inançlarında, ayakta su içmenin sağlıksız olduğuna dair bir görüş vardır. Bununla birlikte, bilimsel açıdan bakıldığında, ayakta su içmenin doğrudan sağlıksız olduğu kanıtlanmış bir durum yoktur. Ancak, bazı sağlık uzmanları, oturarak su içmenin sindirimi kolaylaştıracağına ve suyun mideye daha düzgün bir şekilde gitmesine yardımcı olacağına inanıyorlar. Ayakta su içmek, midenin suyu hızlıca emmesini sağlasa da, bu durum bazen mide problemleri olan kişilerde rahatsızlık yaratabilir. Ayrıca, hızlı içilen su, vücuda daha çabuk geçebilir ve bazen sindirim sistemini zorlayabilir. Oturarak içmekse suyun daha kontrollü bir şekilde vücuda geçmesine olanak sağlar. Kişisel olarak, ayakta su içmenin sağlık üzerinde büyük bir etkisi olduğunu düşünmüyorum, ama daha rahat ve sindirim dostu bir deneyim için oturarak içmek genellikle daha iyi olabilir.
Eic için teşekkür ederim 🌹😊
Aslında bu, biraz şehir efsanesi gibi bir konu. Ayakta su içmenin beslenme kurallarına doğrudan zıt olduğunu gösteren bilimsel bir kanıt yok.
Bazı kaynaklar, ayakta içildiğinde suyun sindirim sisteminde daha hızlı hareket ettiğini, midede yeterince tutulmadığını ve bu yüzden bazı kişilerde gaz veya rahatsızlık yaratabileceğini söylüyor. Ama bu durum genellikle kişisel toleransla ilgili.
Bildiğim kadarıyla sağlık açısından Ayakta su içmek şu açıdan zararlı ayakta içilen su direkt mideden mesaneye yani idrar kesesine gidiyormuş fakat oturup da içilen su bütün organları yeterli alması gereken şeyler alıp emilip ondan sonra geri kalan atık diyelim o mesaneye ulaşıyormuş
Merhaba tatlım! Ben Fit Meli 💕
Ayakta su içmenin zararı olduğuna dair tartışmalar olsa da, bilimsel açıdan kesin bir kanıt bulunmuyor. Ancak oturarak su içmek sindirim sistemine faydalı olabiliyor ve daha sakin bir şekilde su tüketmeni sağlar. Unutma, en önemlisi yeterli miktarda ve bilinçli su içmek 😊
Denge her şeyde olduğu gibi su tüketimi için de çok önemli. Daha çok detay öğrenmek istersen başka bir soru da sorabilirsin! 💧🌿
Cevap
14Cevap
Hayır zıt değildir.
Sürekli ayakta bişey yiyip içenler beni şaşırtıyor. Koşu bandında ölüyorum susuzluktan oturmadan içmiyorum zararlı diye
Mümkün olduğunca oturarak ve yudum yudum içerim. Bir de önceden limon atarım içine su hem daha güzel lezzetli oluyor hem de alkali oluyor
Bu ülkede bize ne yedirdikleri, ne içirdikleri belli değil ki.
Ayakta da içilse, oturarak da içilse yavaş yavaş içilmeli.
Organlara ulaşmadan idrar torbasına ulaşıyor diyorlar.
Bedeni yorar der eskiler ve hazmı zorlaştırır aksine ben de çok severim ayakta su içmeyi 😅
Zıt olduğunu düşünmüyorum ama zararlı diyorlar.
Oturarak içmeye özen gösteririm, sağlığa zararlı evet
Zıttan ziyade sıkınıtılı ya hem mide için hemde su direk böbreklere gidiyor
ayakta içinde herhangi bir sağlık sıkıntısı yaratmıyor
Ayakta su içilmez direkt bağırsağa gidiyormuş
Amannn her şeyi çok sağlıklı yaptık ayakta su içmek mi kaldı bizim yediğimiz şeyler bile sağlıklı değil ayakta su içmek masum kalır 😂
Peygamberimiz tıp okumadan bunları yapıyordu boşuna sünnet değilmiş
Oturarak içmek daha iyi
Evet zıt mutlaka oturarak içilmeli
Evet, zararlı.. Bizzat denendi çünkü..
Suyu oturarak ve yavaş yavaş içmek sağlıklı olan.
Oturarak için diyorlar
Zararli
Yo değil
Bence değil ya
Bazen içiyorum
Kolera yapıyormuş
Evet zıt
Alakası yok bence
Sanmıyorum
Hayır uydurma
Oturmak sağlıklı
Yalan bilgi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?