Sürdürülebilir sağlıklı beslenme için haftada bir kere 1 avuç içi zararlı şeker tüketmek mantıklı mı?

1 avuç içi 1 porsiyon dediysem 1 orta boy elma boyutunda değil. Kazandibinin ya da ıslak kekin yüksekliğinde düşünün.

Sürdürülebilir sağlıklı beslenme için haftada bir kere 1 avuç içi zararlı şeker tüketmek mantıklı mı?
Cevapla