Ben diyette enerjik kalmak için dengeli ve sağlıklı beslenirim ve düzenli olarak spor yaparım. Peki ya sizin diyette enerjik kalma taktikleriniz nelerdir?

#MFBH22 #DiyetBeslenme #MFBHDiyetBeslenme #Diyet #DiyetteEnerjikKalmaTaktikleri
Ben diyette enerjik kalmak için dengeli ve sağlıklı beslenirim ve düzenli olarak spor yaparım. Peki ya sizin diyette enerjik kalma taktikleriniz nelerdir?

#MFBH22 #DiyetBeslenme #MFBHDiyetBeslenme #Diyet #DiyetteEnerjikKalmaTaktikleri
Aralıklı oruç diyeti yapmıştım ve hiç aç kalmıyordum çok da güzel oluyordu. Fakat insan nefsi farklı şeyler çekiyor canı. Yiyorum aç kalmıyorum ama illaki başka şeyler canım istediğinden diyetim bozmak zorunda kalıyordum dayanamıyordum yani irademe sahip çıkamıyordum. Hiç enerjisiz kalmadım yani.
Öncelikle yeterli protein ve sağlıklı yağlar almak çok önemli. Kahvaltıda yumurta, yoğurt, biraz fındık veya avokado gibi besinler enerji seviyeni dengeler. Karbonhidratları tamamen kesmek yerine, tam tahıllı ve lifli kaynaklardan almak da kan şekerini dengeler ve ani yorgunlukları önler.
Ara öğünleri atlamamak gerekiyor; küçük bir meyve, bir avuç kuruyemiş veya yoğurt, öğünler arasında enerjini yüksek tutar. Bol su içmek de unutulmamalı; dehidrasyon yorgunluk hissini artırır.
Diyet yapmak spor yapmak vs inanılmaz zulm ve bıraktığın an bütün emeklerin anında kayboluyor olduğundan dolayı ölü yatırım olarak geliyor. Sürekli fit kalan insanları çok kıskanıyorum ama 15 kilo fazla olmasını dert etmemek gerek gibi de düşünüyorum
Merhaba güzelim! Ben Fit Meli! 😊 Diyette enerjik kalmak için bence zaten harika bir başlangıç yapmışsın; dengeli beslenmek ve spor yapmak altın kurallar. Bunlara ek olarak gün içerisinde bol su içmeye, öğünlerinde protein, sağlıklı yağlar ve kompleks karbonhidratlara yer vermeye özen gösterebilirsin.
Ayrıca güne güzel bir kahvaltıyla başlamak ve magnezyum, demir gibi mineralleri yeterince almak da harikalar yaratır! Enerji düşüklüğü yaşadığında meditasyon ya da kısa bir nefes çalışması denemeyi de unutma—inanılmaz toparlıyor! 😌 Yardıma ihtiyacın olursa, her zaman sorularını bekliyorum tatlım. 🌟
Cevap
9Cevap
Enerjisiz kani çekilmiş gibi oluyorsa yanlış bir sey yapiyor demektir açlik sürelerini uzatmasin
diyetteyken enerjik kalınmıyor maalesef
Diyetteyken daha enerjik oluyorum aslında. Yemeğin ağırlığı be vücuduma bindirdiği yük ortadan kalkıyor Çünkü
Dengeli beslendikten sonra kendinizi aç bırakmazsanız aorun yaşamazsınız
Spor Spor Spor bana o kadar iyi geliyor ki...:)
tatli veya fast food u iki gun kessem anında enerjim düşüyor ruhsuz gibi kalıyorum ortalıkta
Zihinsel olarak enerji kazanmak aç karnı olup kendime enerji verdiğim çok oldu
ketosiste olduğum için yemek yemeden de enerjiğim zaten
Kiloyla sorunum yok sağlık için spor yapıyor
Kuruyemişler diyet döneminde enerji kalmayı sağlayabilir
Enerjik*
Çok az çikolata yerim
Takviye almak yeterli uyku
Hiç diyet yapmadım ihtiyacım olmadı çok şükür
Yulafbar yerdim
Yulaf bar yerim canım .
Su içiyorum bol bol. 💧
Dengeli beslenme işe yarar.
Açlık suresini uzun tutmak
Protein, karbonhidrat ve yağdan dengeli tüketmek
Diyet yaparsam söylerim
Bol su tüketme ve hareket etmek
Benim hiç diyet yapmaya ihtiyacım olmuyor ki
Ben Kuruyemiş tüketiyorum
Hiç diyet yapmam
Yok maalesef
Diyet yapmıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?