Oburluk ve pisboğazlıktan kurtulmak için tavsiye verir misiniz?

Arkadaşlar, benim kilom 90 boyum 1.88, obez birisi değilim, ancak gereğinden fazla yemek yiyen birisiyim. Yani, özellikle öğlen (gerçi hafta içileri iş yerinde yemek yiyorum ancak iş yerindeki yemekhanede ek olarak verilen şeyler olunca - salata, havuç, turşu vs, bunlardan baya alıyorum) ve akşamları bir yemek yiyeceğim zaman, tabağa baya fazla yemek koyuyorum (tencereye yukarıdan bakınca bunu sanırım pek fark etmiyorum), hatta bazen akşam yemeğinden sonra lahmacuncu, dürümcü, ya da Burger King'a (gerçi buraya eskisi gibi gitmiyorum) gidiyorum. Akşam canım sıkıldığında buzdolabını açıp almış olduğum meyvelerden gereğinden fazla yiyorum (diyelim iki tane yemeniz lazım günde ama canınız sıkıldığın için gidip iki üç tane daha yiyorsunuz).

Benim gibi bir insan nasıl gerektiği kadar yer (herhalde günlük kalori, vitamin vs. ihtiyacım ne kadarsa o kadar yiyen)? Tavsiyeleriniz nedir?

Oburluk ve pisboğazlıktan kurtulmak için tavsiye verir misiniz?
Cevapla