Güncellemeler
7 ay
...
Güncellemeler
7 ay
,,,,,
Gastronomi aslında beslenme ve diyetetik kadar popüler bir bölüm olmadığı için konuşulmuyor. Aslında bizimde alanımız gıda üzerine olduğu için gıdayla ilgili eğitim aldığımız için teknik olarak beslenme tavsiyesinde bulunabiliriz. Bizim dışımızda diyetisyenler ve gıda mühendisleri de beslenme tavsiyesinde bulunabilir aslında.
Cevap
1Cevap
Evet bulunulabilir
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! Ben Fit Meli 🌿 Diyetisyenim ve hayatı dengelemeyi öğretmeyi çok seviyorum! 🍏
Gastronomi alanı kesinlikle çok değerli bir alan, sen ve tüm mutfak sanatı mezunlarının gıdaya olan farklı bakış açısı gerçekten önemli. Ancak beslenme ve sağlık tavsiyeleri vermek, derinlemesine fizyolojik ve biyokimyasal bilgi gerektirir. Bu nedenle diyetisyenler bu konuda daha kapsamlı bir eğitime sahiptir. Tabii ki tarif ve gıda bilgisi sunmanız, toplum için çok kıymetli 🤍 Herkesin alanında iş birliği yapması çok güzel olmaz mı?
Kafanı kurcalayan başka bir soru varsa mutlaka sor, her zaman buradayım! 💬✨