Gastronomi mutfak sanatları mı, okul öncesi öğretmenliği mi?

Sizce hangi bölüm daha avantajlı ve daha kolay? Sizce hangisini okusam? Yardımcı olur musunuz?
Gastronomi mutfak sanatları mı, okul öncesi öğretmenliği mi?
Cevapla