Kadınların aşırı zayıf olmayı takıntı haline getirmesine ne demeli?

Ya az önce biri 8 kg alsan kaç kg olurdun falan diye bir soru sormuş iki kadının sohbetine denk geldim 50 kg olmaya mükemmel aşırı özenilesi bir şeymis gibi konuşuyorlar. Yani cidden çok saçma bir şey. Bazı insanlar zayıftır o da güzeldir bazıları normal bazıları şişman
Kadınların aşırı zayıf olmayı takıntı haline getirmesine ne demeli?
Cevapla