Kaç yaşında vücut gelişimi kendini tamamlar? Detaya bakın... ?

Demek istediğim şu, ben kilo almaya çalışan biriyim, aşırı zayıf değilim çok şükür ama yine de kilo almam gerekiyor ve gerçekten almam çok zor, küçük yaşlarımda daha bebekken 3-5 yaşlarında ideal kilo mu gördüm sadece onun dışında görmedim haliyle bu da insanın moralini bozan bir durum, gerçi çok takılmıyorum artık akışına bıraktım. Hastalığım falan yok, genel olarak da insanlar 18 yaşında bir kilo alıyor fakat bende bu durum pek olmadı muhtemelen 20 yaşında falan olur diye düşünüyorum ama sizce?

Kaç yaşında vücut gelişimi kendini tamamlar? Detaya bakın... ?
Cevapla