Kızlar, 30 yaşomda olduğum için yemek yiyesim gelmiyor ne yapmalıyım?

Çok moralim bozuluyor ya. Artık 50 60 80 yaşında insanlarla aynı yaş bandındayım 20 25 27 ile değil. Kimseyi görmek istemiyorum. Kız arkadaşımla ayrıldım hayatımda kimseyi istemiyorum. 30 yaşımda olduğumdan beri 5 ayda 16 kilo verdim 73 kilodan 56 kiloya kadar indim. Yaşlandım zaten kas hücreleriö, kolojen, kemikler eriyor neden vücuduma besin alayım. Maddi durumum aslında hayatımın en iyi halinde. Zengin değilim ama iyi kazanıyorum yiyip yiyip sonra çıkartıyorum. İlk zamanlar boğazıma parmak ile çıkartıyordum 1 aydır zaten artık 5 dakila kendiliğinden öğürmeye başlıyorum. Sürekli çıkarttığım için diş mineleriö eridi o yüzden yemek yerken dişlerim acıyor çok yiyemiyorum zaten.

Güncellemeler
8 ay
Bu arada 30 yaş artık genç ile başlayan cümlelerinizi varsa hiç yazmayın. Gençliği doğa verir doğa alır. Neymiş tıp gelişmiş doktor insan arkadaşım Allah mı bana gençlik verecek. Yapay gençliğe benim ihtiyacım yok
Kızlar, 30 yaşomda olduğum için yemek yiyesim gelmiyor ne yapmalıyım?
Cevapla