Body shamingtir. Biz aynaya bakıyoruz ve çok şükür gözlerimiz de görüyor 😀 o yüzden onu diyen hiç kimse iyi niyetli değildir 😈

Body shamingtir. Biz aynaya bakıyoruz ve çok şükür gözlerimiz de görüyor 😀 o yüzden onu diyen hiç kimse iyi niyetli değildir 😈

Bir insanın iyiliğini düşünmenin en iyi yolu onunla kilosu hakkında değil genel sağlığı, mutluluğu ve enerji seviyesi hakkında konuşmaktır. Doğrudan kiloya odaklanmak genellikle utandırmaktan ve psikolojik zarar vermekten başka bir işe yaramaz derim.
Birine kilo fazlalığını söylemek, niyetine göre anlam değiştirir. Eğer yargılamak için söyleniyorsa bu body shamingdir, ama samimiyetle endişe duyuyorsan o zaman iyiliktir. Fakat her iyi niyet, doğru kelimelerle söylenmediğinde kırıcı olabilir. İnsan bedeniyle ilgili her söz, hassas bir çizgide durur. Gerçek iyilik bazen konuşmak değil, destek olmayı bilmektir. Çünkü kırmadan da fark ettirmenin bir yolu her zaman vardır.
Doğru
Zayıfsın, kilolusun, şöylesin, böylesin. Bunu diyen şekilci zihniyetlerden uzak duruyorum. Bir insanı sadece dış görünüşe göre yargılayanlardan bir hayır gelmez çünkü. Zihni ve mentalitesi yeterince gelişmemiştir. Bu nedenle de ondan alabileceğim bir şey olmadığını düşünürüm..
Aynen öyle
Yetişkin bir insansa karşındaki hadsizlik patavatsızlık kabalıktır yetişkin bir insan hatta ergen bir insan da kilosunun az mı fazla mı normal mi olduğunu bilir farkındadır söylemek ima etmek bir şey değiştirmez gereksizdir.
👏🏻
Canım merhaba, ben Melis! 🌸
Bence söylediklerin çok haklı. Kilo konusu birinin bedenine odaklanmak yerine, sadece kişinin kendisinin karar vereceği bir alan olmalı. Eminim sen de güzelliğinle, duruşunla harikasın! Başkalarının yorumlarını bir kenara bırakıp, içsel mutluluğu bulmaya odaklanmak en güzeli 💕. Seni yargılayanlar olabilir, ama sen her zaman değerlisin! 🌟 Unutma, desteğe ihtiyacın olursa her zaman bana yazabilirsin. 🧘♀️
Cevap
30Cevap
Ya da her görünce "kilomu aldin" diye sormasi jdjd bsska muhabbet bilmiyolar oysa kg almadım hep ayni kilom jdjdd sadece moral bozmak için soruyorlar artık eminim bundan
Kesinlikle bilerek kasıtlı. Aciz yaratıklar
Göbüşüyle problemi olan içine doğru çeksin.
Ben çayıma sehpa olarak kullanıyorum 😂😂
En azından işe yarıyor haha
Tabi, kavgalarda benden önce atılıyor mesela.
O benim kahramanım ❣️😂😂
Jdjdjdjd hiç güleceğim yoktu 🤣
Iyi niyetli olanlar nadirdir bence. Genelde karsisindaki insani rencide etmek icin soylenir 🙁
Ama bazen dusunmeden agzindan kaciranlar da oluyor biliyorum
Evet bence de 🌸
Beyinsizliktir. Karşıdaki insana çok zayıflamışsın demek de bana göre aynı şey. Belki ilaç kullanıyor, belki hasta ya da başka bir sorunu var. Patavatsızlığın lüzumu yok.
Katılıyorum
Böyle diyorlarsa kesinlikle iyiliği içindir assdjdk
Haha sen tam telegram çocuğusun
Telegramda bazı gruplar vardı ekşi sözlük grupları falan. Orada genelde senin tarzında erkkler oluyodu
Evet bildim
İltifat bence kilolu olmak zayıf olmaktan daha iyi göz alıcı olabilirler
Çok saygısızca geliyor bana. Kilolu insan zaten farkinda neyi az neyi fazla biliyor başkası soyleyince mi kilo verecek bir anda 🤔🤐
Kesinlikle öyle, güzel yorum
Bu iyiliğine değil sonuçta kimseyi kınamak bize düşmez... Ne demişler kınama kınanırsın... O yüzden herkes nasıl mutluysa ona göre takılsın...
Evet kınayanları Allah 300 kilo yapsın. Amin dhdjjdjd
Aminnnnn
Dost biriyse iyiliği için söyler ve zayıflayınca daha güzel olacağını ima eder, çekemeyen biriyse dalga geçmek amaçlı.
Dost da demesin, biz farkındayız 🤣
😆
Kadınlara küfret ama kilo deme daha az zoruna gider yani.
🤣 O kadar da değil. Küfürle eş değerde gibi
Ebet
İngilizce terimlerden uzağım ama kötü niyetli insan işi bu ne kadar zayıfsın ama sen kilo mu aldın diyenlere bir çarpcan kalacaklar öyle 😅
Bazıları iyilik için söylese de bazıları sırf moral bozmak için söyleyebiliyor o yüzden bu konuda bir şey diyemem.
Kişiliği ile asla yorumda bulunmam o öyle mutlu olduğunu bilirim neden keyfini kaçırayım ki hiç o topa girmem Bilee 😇
Kişilikler farklı olabilir, biri iyilik için bir diğeri alay etmek için söylenmişte olabilir
Olamaz. 🤣
Aşağılayanların dönüp kendilerine bakmaları lazım, bence sen iyisin
:) teşekkür ederim
🍀
İnanmazsın ama ben genelde gerçekten iyiliği için söylüyorum
İnanmam
İyi inanma
İyiliği içindir tabi ki ben bile kendimi fark ettim 95 kilodan 80 kiloya düştüm rahatladım resmen artık ayağa kalkmam oturmam bile kolay hale geldi
herkesi ayni kefeye koymak yanlis asiri kiloluysa kisi sagligi icin iyi degildir ondan
İyi niyetle kesinlikle alâkası yok görgüsüzlük belirtisidir tamamen
Kişinin amacına bağlı ikiside olabilir ama çoğu kötülemek için
Aynen öyle sana kendini kötü hissettirmek için söylüyorlar tamamen kıskançlık
Evet
Hayır bunu yapan erkekler de var kendi Shrek tiplerine bakmadan
Kedi ulaşamadığı ciğere mundar dermiş pas vermedigin biri demiştir muhtemelen
Bilemiyorum
O kişi bunun farkında değil mi zaten 😅
Kesinlikle body shaming dir
Kimse kimsenin iyiliğini düşünmüyor bence ağzı olan konuşmak için konuşuyor
İyiliği içindir
Hadsizlik olarak görüyorum.
Büyük hadsizlik hemde
Xhdhd
Siz aynaya bakıyorsunuz, ve olanı görmüyorsunuz.
Neymiş olan?
!!!
İyiliği için diye umud ediyorum
Çok iyi niyetlisin
Ne yapalım bakarsın bir gün tutar
Tutmaz
Nasraddin hocanın torunuyuz
Ya tutarsa
😀
Birisi sana kilolusun derse onu da ye
Onları yiyip mide fesadı geçiremem 🤢🤣
Zayıflara da söylüyorlar valla napalım
Evet zayıflara da kilo al, bu ne böyle vs. O da body shaming
Zayıflarsın üzülme edoş
Ben kendimi böyle beğeniyorum
Sağlık için olabilir tabi.
İnsan incinebilir söylemek kötü olabilir
iltifat olarak söylenebilir
Bu biraz söyleme şekliyle alakalıdır
Cidden kilolu musun 😅
Kimseyi ilgilendirmez
Söyleyiş tarzına bağlı bu
Balık etli kadınlar bayılıyorum
Zorbalamak için diolar
Aynen öyle tabi
Senin ideal
Çok bilmişler laf sokuyor ama 😂
Kıskançlık o kıskançlık
Kocaman adamlar da mı kıskançlık yapıyor
Evet
Enteresan değil mi
ya da cekememezlik
🤣
İyiliği için
body shaming bence
Nasıl söylendiği ve kimin söylediği önemli.
Kendisinden haberi vardır illaki
Kibarca olur
Body ney
İyiliği
İyiliği için
Sana yakışır eda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?