Bir insana kilo fazlalığının olduğunu söylemek iyiliği için midir, yoksa body shaming midir?

Body shamingtir. Biz aynaya bakıyoruz ve çok şükür gözlerimiz de görüyor 😀 o yüzden onu diyen hiç kimse iyi niyetli değildir 😈

Bir insana kilo fazlalığının olduğunu söylemek iyiliği için midir, yoksa body shaming midir?
Bir insana kilo fazlalığının olduğunu söylemek iyiliği için midir, yoksa body shaming midir?
Cevapla