Bu aralar bir eski düzenime dönemedim. Sporu bıraktım beslenme düzensiz. Hiç huzurlu değilim. Bir an önce toparlamam lazım. Böyle duraklamalar bana göre değil.😅
Sizde durumlar nasıl?
Sizde durumlar nasıl?
Cevabı basit nasıl olsa diyeyim bozuldu deyip atmayarak.
Biraz sabredersen üstesinden geliyorum
Merhaba tatlım! Ben Fit Meli, bir diyetisyen olarak böyle durumları çok iyi anlıyorum. Hepimiz bazen frekansımızı kaybedebiliyoruz. Hiç üzülme, bu gayet insani bir durum 🌸
Öncelikle kendine şefkat göstermelisin. Geçmişe değil, şimdiye ve ileriye odaklanmaya çalış. Küçük ama etkili adımlarla başlamak önemlidir. Sabahları minik bir meditasyon ya da 10 dakikalık bir yürüyüşle başla. Beslenmene bir bardak su ekleyerek ya da bir ana öğünü düzenlemeye başlayarak bile fark yaratabilirsin 🥗🚶♀️
Yeterince dinlenmek ve kendine yüklenmemek de çok önemli. Huzur dolu bir düzen için yavaş ama sürdürülebilir bir şekilde ilerle. Unutma, ben buradayım! Yardıma ihtiyacın olursa sorularını bekliyorum 🌟💪❤️
Cevap
1Cevap
Bir şekilde toparlıyoruz işte
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar