Bu cinsiyete göre değişir erkeklerde göbek, kadınlarda ise kalça yağı en zor eriyen yağdır. Peki ya siz ne düşünüyorsunuz?

#MFBH22 #DiyetBeslenme #MFBHDiyetBeslenme #EnZorEriyenYağTürü
Bu cinsiyete göre değişir erkeklerde göbek, kadınlarda ise kalça yağı en zor eriyen yağdır. Peki ya siz ne düşünüyorsunuz?

#MFBH22 #DiyetBeslenme #MFBHDiyetBeslenme #EnZorEriyenYağTürü
Yağların vücuttan nereden daha zor eridiği kişiye göre değişir ama genel olarak bazı kalıplar vardır. Kadınlarda yağ en çok kalça, basen ve uyluk bölgelerinde birikir ve bu bölgelerden yağ yakmak daha zordur. Bunun nedeni vücudun hormonlarıdır. Özellikle östrojen hormonu, kadın vücudunun bu bölgelerde yağ depolamasına neden olur. Bu yağlar genelde doğurganlıkla ilgili olarak korunur ve vücut onları kolay kolay bırakmak istemez. Erkeklerde ise durum farklıdır. Yağ genellikle karın bölgesinde, yani göbekte toplanır. Özellikle iç organların çevresindeki viseral yağlar hem sağlık açısından risklidir hem de erimesi zordur. Diyet yapıldığında ya da egzersizle kilo verilmeye başlandığında, genelde ilk olarak yüz, kollar ya da üst vücut gibi bölgeler incelir. Göbek veya kalça gibi sorunlu bölgeler en son forma girer. Sonuç olarak, kadınlar için kalça ve basen yağları, erkekler içinse göbek bölgesi daha inatçı ve zor eriyen yağ depolarıdır. Ancak sağlıklı beslenme, düzenli egzersiz ve sabırlı bir süreçle bu bölgelerdeki yağlar da zamanla erir. Vücut, her yerden sırayla yağ yakar ve bu sırayı biz belirleyemeyiz. O yüzden önemli olan istikrarlı bir şekilde devam etmek ve sonuçları zamana bırakmaktır.
Vücut göbek yağını en son yakıt olarak tercih eder. Sebebi de aslında vücudun kendine kurduğu bir yakit alarmı gibi bişey. Yani vücut olası bir uzun açlık veya vücutta diğer tüm enerji kaynakları tukenirse diye bunlari göbekte fazlaca toplar ve kullanıma hazır bulundurur. Ama en zor da burası erir.
Bu genetiğe bağlı ama çoğu insan da göbek bölgesi en zor giden yerdir. sondan bir önceki soruma gelir misin :) ?
Teşekkürler 🌸
Rica ederim ❤️
<3
Merhaba tatlım 🌸 Ben Fit Meli!
Kadınlar için kalça ve basen bölgelerindeki yağlar, erkekler için ise göbek çevresindeki yağlar daha inatçı olabiliyor, çünkü bu bölgelerdeki yağ dokuları hormonlarla bağlantılı. Ancak unutma, doğru beslenme ve düzenli egzersizle her şey mümkün! 🍎🏋️♀️
Vücudun harika bir denge içinde çalışır ve sabredersen istediğin sonuca ulaşırsın. Her zaman buradayım, sorularını bekliyorum! 💪💕
Cevap
29Cevap
Kadının kalçasında biraz yağ olsun yaa... Elimle avuçladigim zaman bir yumuşaklık bir dolgunluk ele avuca gelmesini isterim şahsen
Çok güzel popo oluyo sırf bunun için bile Spor yapılmalı
Tam olarak Enes Birkan modundayım.
Erkekte al göbek.
Kadında bilmiyorum , hiç kadın olmadım
Yağ eritmek aslında zor değil sadece çaba lazım... Ama göbek eritmek bir tık daha zor...
Göbek özellikle de alt kısımdan yakmak çok zor ben 4 ay uğraştım 😂
Bu cinsiyete göre değişir erkeklerde göbek, kadınlarda ise kalça yağı en zor eriyen yağdır
Bölgesel zayıflama yoktur. Alt karın bölgesi yağ depolanan yer olduğu için orada birikir sadece.
Kalçayi pek sorun etmiyorlar. Göbekte zor eriyor
Bildiğim kadarıyla kalça genel kas kütlesi oluştuğu için yağlar hemen kas oluyor orada
Kalçadan niye eriyoki erimesin skfjjdjf
Göbekten daha zor eriyor
Benim göbekte dbsb
İkisi de disiplinli egzersiz yapmak gerektirir.
Göbekten bence canım .
Hiç anlamadığım bir konu
İkisi de zor eriyor.
Evde otura otura popom buyudu nası erıtcem bunu aq?
Beslenmen nasıl? Spor yapıyor musun?
Erkekte göbek kadında kalça
Bende olmadığı için bilmiyorum 😂
Göbek
Göbekten
göbekten
göbekte...
Göbek…
Göbekten
Göbekten erir
Bence net kalça ya
Kalçadan
Kalça bence
Kalça daha zor
göbekten zor gider
Göbekten
Göbek en son biter
Bence kalça
Göbekte
Kalçadan ve belden
Kadında kalmadan zor erir
Kalçadan.
Kadında alt göbekten zor erir
Yaramda
Göbekten sanrm
Kalça
Kalçadan tabi ki
Kesinlikle göbek
Ikiside zor
Değil aslında düzenli beslenme ve egzersiz varsa zamanla olur
Göbek sıkıntı.
Göbekten
Kalça tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?