Yeme & İçme Abur cubur açken mi yoksa tokken mi daha iyi gider? Nesliççe Takip Et Guru Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Bence hafif açken tadına daha çok varılıyor, ya sizce? Güncellemeler+1 yıl E hadi ama kim çay koyacak? Abur cubur açken mi yoksa tokken mi daha iyi gider? Cevapla Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
BuzlarTrileçesi Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 50% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 306 cevap paylaştı. Yemekten bir kaç saat sonra, toplu halde ya da bir yakınınla başbaşa bir şeyler izlerken verdiği tadı hiç bir zaman veremez 1 1 Yorumla Nesliççe +1 yıl Kesinlikle Yorumla
Serdarium Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 59% +1 yıl Artık abur cuburlar yemek fiyatına denk geliyor 😏aslında hiç tüketmemek gereekeğer tuketeceksen tok karnına olmali 0 3 Yorumla Nesliççe +1 yıl Evet gereksiz kalori gereksiz masraf Yorumla Serdarium +1 yıl aynen öyle aslında en güzel abur cubur doğal meyvedir.zorda kalmadikca abur cubur tüketmiyirum veya nadir istediğim zamanlarda Yorumla Nesliççe +1 yıl Kesinlikle👍 Yorumla
semxsem Takip Et Master Yaş: 45 , eic 97% +1 yıl Açken yenir öğündür bir şey yemem ama abur cuburdansa yemek tercih ederim zira ben abur cubura doydum 0 0 Yorumla
zalimsinhayat91 Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl ben acıkınca yiyorum karnım doyuyor iştahım kapanıyor 0 0 Yorumla
mundodelafresa Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Açken sınırı aşıyorum tokken ölçülü hafif atıştırıyorum. Yani tokken. 0 0 Yorumla
KS-İMAMI Takip Et Xper 1 Yaş: 104 +1 yıl Gereksiz yiyecekler evladım canınız çok şekerse az tüketin 1 1 Yorumla Nesliççe +1 yıl Çok az yedim Yorumla
ibooo1 Takip Et FenomenMaster Yaş: 29 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,1b cevap paylaştı. Açken fazla kaçıyor. Tok olunca daha güzel gidiyor 0 0 Yorumla
bığtıhyabığtıh Takip Et Yoda Yaş: 126 , eic 92% +1 yıl Canın istiyoken iyi gider acı toki yok 1 0 Yorumla
souvenirx Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 97% +1 yıl Açken daha iyi gidiyor, tokken baya şişiriyor 1 0 Yorumla
YELELİ Takip Et Bilge Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Tam kalp damar tıkanıklığı menüsü :D 0 2 Yorumla Nesliççe +1 yıl Çok abartmadan hişş bişicik olmaz nesli dedi dersiniz Yorumla YELELİ +1 yıl Deriz yahu neden demeyelim Yorumla
Balhaatunn Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 855 cevap paylaştı. Tokken daha iyi gidiyor hem az yiyorum😄 0 0 Yorumla
canfk Takip Et Master Yaş: 24 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 718 cevap paylaştı. açken iyi gider derler ☀️ 0 2 Yorumla Nesliççe +1 yıl Önemli olan senin ne dediğin Yorumla canfk +1 yıl bende demiş kadar olayım mı Yorumla
malarma Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Ne kadar tuttu orası 0 3 Yorumla Nesliççe +1 yıl Ben almadım kih Yorumla malarma +1 yıl Kim aldıysa sor Yorumla Nesliççe +1 yıl Foto bana ait değil googleden çaldım Yorumla
IAmarPresterAen Takip Et Mentor Yaş: 34 , eic 52% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 10b cevap paylaştı. Tokken 0 0 Yorumla
derin_karanlık Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 40% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı. Açken iyi gider 0 0 Yorumla
Billy59 Takip Et Master Yaş: 25 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 5,7b cevap paylaştı. Tokken iyi gider 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Yemekten bir kaç saat sonra, toplu halde ya da bir yakınınla başbaşa bir şeyler izlerken verdiği tadı hiç bir zaman veremez
Kesinlikle
Artık abur cuburlar yemek fiyatına denk geliyor 😏
aslında hiç tüketmemek gereek
eğer tuketeceksen tok karnına olmali
Evet gereksiz kalori gereksiz masraf
aynen öyle
aslında en güzel abur cubur doğal meyvedir.
zorda kalmadikca abur cubur tüketmiyirum veya nadir istediğim zamanlarda
Kesinlikle👍
Açken yenir öğündür bir şey yemem ama abur cuburdansa yemek tercih ederim zira ben abur cubura doydum
ben acıkınca yiyorum karnım doyuyor iştahım kapanıyor
Açken sınırı aşıyorum tokken ölçülü hafif atıştırıyorum. Yani tokken.
Gereksiz yiyecekler evladım canınız çok şekerse az tüketin
Çok az yedim
Açken fazla kaçıyor. Tok olunca daha güzel gidiyor
Canın istiyoken iyi gider acı toki yok
Açken daha iyi gidiyor, tokken baya şişiriyor
Tam kalp damar tıkanıklığı menüsü :D
Çok abartmadan hişş bişicik olmaz nesli dedi dersiniz
Deriz yahu neden demeyelim
Tokken daha iyi gidiyor hem az yiyorum😄
Tokken daha iyi gidiyor
açken iyi gider derler ☀️
Önemli olan senin ne dediğin
bende demiş kadar olayım mı
Hafif açken
Aç tok arası
Ne kadar tuttu orası
Ben almadım kih
Kim aldıysa sor
Foto bana ait değil googleden çaldım
Tokken
Açken iyi gider
Tokken
Tokken
Tokken daha iyi
Açken daha iyi gider
Tokken iyi gider