Arkadaşlar zayıflamak ne kada mucizevi bişey miş niye önceden kimse söylemediii?

Zayıflayınca sadece zayıflıcam sanıyordum bi 10 kilo verdim yorgunluk geçti mide yanması geçti adet ağrıları çok azaldı duygu durumum bile dengelendi diyebilirimmm

Arkadaşlar zayıflamak ne kada mucizevi bişey miş niye önceden kimse söylemediii?
Cevapla