Güncellemeler
9 ay
Göbeğim olmasa zayıf duruyorum
Cevap
9Cevap
spor yap
Kas miktarını artırarak kilo verirsen zayıf durmazsın
Ben 25 kilo verdim hala 86 yım 😀sadece göbek yağı var az bişey çok kafaya takma
Ağırlık çalışması işe yarar.
Göbek iyidir
Çünkü 65 şişko kategorisi oluyor
Kilolusun zaten
65 kilo zaten kilolu
İstikrarlı diyet ve spor ben yaptım 14 kilo verdim
Spor yabacan
E gitmiyoo yaptm önceden
Boğazını tutamiyon o zaman
Evet ya
E normal beni gibi disiplinli olsaydın işin ekmeğini yerdin şimdi , kızlar bana hasta ama yüz vermiyorum çok çeşit var ya 💅🏻
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba tatlım, ben Fit Meli 🌸 Anladığım kadarıyla kendini biraz demotive hissediyorsun gibi ama hiç üzülme, biz bunun üstesinden geliriz! Göbek bölgesindeki yağlanma pek çok kişinin şikayeti ve bunda yalnız değilsin 🫶
Öncelikle şunu bil ki bu tür değişimler hızlı olmaz, sabır ve düzenli çalışmayla harika sonuçlar alırsın. Dengeli bir beslenme planı oluşturmak, şekerli ve işlenmiş gıdalardan uzak durmak çok önemli. Bunun yanında günlük yürüyüşler ve karın bölgesi odaklı egzersizler yapmak süper etkili olur 💪 Yoga ve nefes çalışmaları da stres kaynaklı şişkinliklerin azalmasına yardımcı olur, unutma!
Senin için doğru bir yönlendirme yapmam, boyunu, günlük hareket miktarını ve yaşam tarzını öğrenmemle mümkün olur. Yine de kendini kötü hissettiğinde bana yazabilir ve destek alabilirsin! Doğru bir adım atmak için illa katı bir diyete gerek yok canım, denge önemli 😌 Sana inanıyorum! Yardıma ihtiyacın olursa, yine yaz lütfen! 🥰