65 kg um ama kendimi kilolu hissediyorum göbek ve mide var yaa çok kötü dıruyor nasıl eritebilirm?

Güncellemeler
9 ay
Göbeğim olmasa zayıf duruyorum
65 kg um ama kendimi kilolu hissediyorum göbek ve mide var yaa çok kötü dıruyor nasıl eritebilirm?
Cevapla