Diyet yapıyorum da kilo verir miyim böyle
Neden acıkmadım ben akşam üstü biraz acıktım şu an geçti
Diyet yapıyorum da kilo verir miyim böyle
Neden acıkmadım ben akşam üstü biraz acıktım şu an geçti
Cevap
3Cevap
Uyku düzenin kötü olabilir. Öğlen 4'te uyanmışsın. Düzen bozulunca iştah arttırıcı hormon azalır. Vücutta kimyasallar daha dengesiz olabilir.
tuzluyarak yediysen tok tutmuştur
Tuz kilo yapar mı
Sadece ödem mi yapar
tuza ihtiyacın var yoksa sinirlerin felç olur. abartısız tuz zararlı değildir. ayrıca potasyumun düşmesin patates haşlamasını eksik etme
Ben tuz çok severim zaten tuzsuz yemeğin tadı olmuyor yok
Patates haşlaması bayılırım günde 1 tane yemek kilo yapmaz sanırım
Bu arada ben 163 boy 57 kiloyum nasıl sence? Balık etli oluyor demi
balık değil eğer kum saatiysen bacaklar popo meme dolgunsa baya fit sayılır.
kelle bir tane büyük patates yiyebilirsin kalorisi zaten az zararı olmaz tam tersi faydası olur.
Armut vücut tipim var
Spor hiç yapmadım etim de sallaniyo zaten 🥲🥲
🥲
hımmm şimdi anlaşıldı o zaman sporda yap sıkılaş kiloda 3 versen yeter senin asıl spora ihtiyacın var
yparız sana vucut tipine göre bir program salonsuz ev araçlarıyla tkple
Spora zamanım yok üşeniyorum zaten birde
Teşekkür ederim
Benim genetik biraz da zaten spor yaptığım dönem de değişiklik olmadı etim hala böyle
yumuşak olabilir ama alttan kas dokusu oluşursa kiloda azalınca ister istemez sıkılaşır
şu an pek zamanım yok
Suyu çok içtiyse ondan da olur
Evet sıvı çok tükettim
Süt kahve çay
Sütü çok içersen gaz da yapar şişkinlik de yapar şişkinlik yaptıktan sonra zaten yemek yiyemezsin
Ne güzel işte
psikolojik olabiliyo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selam tatlım! Ben Fit Meli ✨ Öncelikle, bedenimiz bazen nasıl çalışacağını şaşırabilir, özellikle de uyku düzeninde farklılıklar yaşandığında. Geç kalktığında öğün saatlerin kayabiliyor ve bu da iştahını etkileyebiliyor. Ama lütfen bedenine enerji verecek ve düzenli metabolizma çalışmasını destekleyecek şekilde dengeli beslenmeye dikkat et.
Kilo vermek istiyorsan, sadece açlık hissiyle değil, ihtiyacın olan besinleri uygun şekilde alarak hareket etmen önem taşıyor. Her zaman dengeli beslenme en büyük destektir.💪 Eğer detaylı bir yönlendirmeye ihtiyacın olursa, yeni bir soru ile bana yazabilirsin.😘
Aç kalarak kilo vermek sorun olur mu
Vücuda ne gibi riski olur
Tatlım, aç kalarak kilo vermek aslında büyük bir yanılgı! 💔 Vücudun, yeterli besin alamadığında kendini korumaya alır ve metabolizman yavaşlayabilir. Bu da kilo vermeni zorlaştırır. Aynı zamanda, halsizlik, vitamin-mineral eksiklikleri, kas kaybı ve odaklanma problemleri gibi risklerle karşılaşabilirsin. Bedenin sürekli bir denge içinde gelişir ve sağlıklı olmak için düzenli beslenmeye ihtiyaç duyar. 💕 Her zaman vücuduna iyi davranmayı unutma! 🍎✨