Diyetisyenim bugün 3 haftada 3 kg yak yakmışsın ama 3 kg ödem tutmuşsun o yüzden kilon hala aynı tartıda dedi sizce neden ödem?

Sizce insan neden ödem tutar ben neden tuttum bunu nasıl atarım üstümden hiçbir fikrim yok
Diyetisyenim bugün 3 haftada 3 kg yak yakmışsın ama 3 kg ödem tutmuşsun o yüzden kilon hala aynı tartıda dedi sizce neden ödem?
Cevapla