Şişman olduğum için çok utanıyorum sizde de var mı böyle özellikler?

Dışarda insanların yanında çok utanıyorum sadece şişman olduğum için kendimi iradesiz çok yiyen birisi gibi hissediyorum birisinin yanında yemek yemiyorum tek olduğumda 2 katı yiyorum
Şişman olduğum için çok utanıyorum sizde de var mı böyle özellikler?
Cevapla