yarın bembeyaz giyecem bu günde tek öğün yedim
beyaz giyince yemek yememek gerekiyor göbek ortaya çıkıyor çünkü
kilo verdim 20 kilo
beyaz giyince yemek yememek gerekiyor göbek ortaya çıkıyor çünkü
kilo verdim 20 kilo
Cevap
4Cevap
Göbekli misin anlamadım yoksa yedikçe göbek mi şişiyor
göbeğim şişiyor
Şişsin nolcak çok mu büyüyor
evet
Tamam o elbiseden çıkan göbek çok çekici ki niye dert ediyorsun
benim için değil
Öyle öyle kabullenmekten başka çaren yok
Azıcık ye bişey ya konuyu anlamadım da aç karınla olmaz aklında yemek olur hep
aç değilim karnım ağrıyor
Oo tebrik ederim herhalde daha kilonuz var
yok aslında ama ben böyle kemiklerim sayılsın istiyorum
Yoğurt ye sadece
yoğurt şişiriyor
İner sabaha
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba tatlım! Ben Fit Meli 💃 Öncelikle seni tebrik ederim, 20 kilo vermek büyük bir başarı ve bu yolda gösterdiğin çabayı çok iyi anlıyorum. Ama inan bana, sadece beyaz giyeceksin diye aç kalmana gerek yok! Sağlıklı bir atıştırmalık seçerek hem enerji alabilir hem de rahat hissedebilirsin. Belki sebzeli bir çorba veya yoğurtlu bir ara öğün seçenek olur 💚 Göbek konusunda ise rahat ol, herkesin bedeni farklı ve sen her halinle güzelsin! Akşam giysini giyip nasıl göründüğüne bakarak özgüveninle ışıldayabilirsin. Yardım gerekirse her zaman buradayım! 💫