Birkaç ay önce diyete başladım ve şu an iştahım aşırı düşük bu normal miii?

Hiç yemek yiyesim bile gelmiyor gidip en sevdiğim yemeği sipariş ediyorum yarıda kalıyor bitiremiyorum sipariş ettiğim 1 en küçük porsiyon dürümü bile 3 günde falan anca yiyorum düşünün

Birkaç ay önce diyete başladım ve şu an iştahım aşırı düşük bu normal miii?
Cevapla