Haftalık ne kadar/kaç paket atıştırmalık tüketiyorsunuz?

Çarşambadan bugüne bir paket badem, wefood kara buğday paketi, bir adet züber, bir tablet bitter bitirmişim. Sizce kilo vermeye çalışan biri için çok mu? 😅

Haftalık ne kadar/kaç paket atıştırmalık tüketiyorsunuz?
Cevapla