Salmaya da gerek yok abartılmadığı sürece insan çirkinleşmez. Evet sağlık sorunu ile kaynaklanmadan şişko olan bir kız ile evli kalmam bende ama çok çok takıntılı olmasına da gerek yok.
100 kilo olan bir kıza takılırım ben çünkü erkeğin 100 olması ile kızın 100 kilo olması farklı kız direk 3. derece obez olur. Erkeğin boyu varsa ve yağ yerine kas ağırlıklı almışsa 100 kilo çok güzel görünür.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Genelde mutsuz olduğumda
Ben de üzülürsem mutlaka zararli beslenirim
Şu an üzgün degilim yine de yiyesim var o yuzden sordum
Evet yine de sağlıklı beslenmek önemli
Aynen
cips aşığıyım deli gibi severim buna rağmen bi ay sonra ilk kez bu akşam yedim mesela çikolata desen reglden regle
Canım ne zaman isterse ya da denkgelirse. Bazen her gun bazen aylarca aklima. gelmez
Bazen çok şık bazen çok az. Şu an az olan zamandayım
Çikolata bazen yiyorum cips yemem şeker atmıyorum çaya kahveye arada bi kola içiyorum tatlı varsa yerim çok aramam kızartma da ayda yılda bir
Kola çaya şeker atmaktan daha kötü ama nadir içiyorsan sorun yok
Yemeğin yanına ya et yemeklerinde ve mantıda
Kızartmayı ailecek çok fazla tüketiyoruz bshz ama ben sevmiyorum. Cips en çok da çikolata falan alıyorum okuldan dönerken falan sıklıkla
Haftada belki yarım kare çikolata tüketiyorum. Bitter %70-80 kahvemin yanında güzel oluyor
Kolayı her gün tüketiyorum
Peki cildin nasıl?
Çok iyi
Aa iyiymiş
Ben de abur cubur aşerdim de ondan sordum
Bir şey olmaz ara ara kaçamaklardan zarar gelmez dünyaya bir kez geliyoruz.
Sonra çirkinleşmek istemiyorum korkuyorum 😂
Güzellik algısı çok gerekli bir şey değil
Önemli
Nesi önemli ne kadar güzel olursan ol bir kişiyle evleneceksin işte. Bana göre önemli olan hobilerdir
İşte o kişi için beğenilecek şekilde kalmak da önemli olurdu benim için. Sen de evlenince salanlar gibi konuşuyorsun 😂
Salmaya da gerek yok abartılmadığı sürece insan çirkinleşmez. Evet sağlık sorunu ile kaynaklanmadan şişko olan bir kız ile evli kalmam bende ama çok çok takıntılı olmasına da gerek yok.
Ben 100 kilo da olsa takılmam öyle şeylere karşımdaki insanda; ama kendim için önemli beğenilen biri olmayı herkes tercih eder
Yine de birazdan hamburger sipariş edeceğim galiba 😂
100 kilo olan bir kıza takılırım ben çünkü erkeğin 100 olması ile kızın 100 kilo olması farklı kız direk 3. derece obez olur. Erkeğin boyu varsa ve yağ yerine kas ağırlıklı almışsa 100 kilo çok güzel görünür.
200 olsa da sorun yok 😂
Farketmiyor
Bu hafta kaç kere tuketmişsindir
Bir falandır
Azmiş
Kim azmış ne alâka şimdi ya
Lan sayısı azmış sjfjg
He özür dilerim valla yanlış anladım 😂😂
Ahshhdjd
Kusura bakma tekrardan
Tatlı her gun
Cildin nasıl
Nasıl yani
Haftada 1
Kahvaltıda nutella patates kızartması reçel vs bunlarin hepsini detaylı düşün
Düşündüm
Soj 1 hafta boyunca kahvaltilarda neler yedin
Birrr
Son bir hafta boyunca kahvaltı öğlen ve akşam yemeklerinde neler yedin
Sabah sabit olarak 1 tass mısır gevrekli sütt içerim
Öğlen yemeği değişiyorr bugün yoğurtlu makarna çorba kısır limonata
Akşam nohut pilav turşu
Cidden sağlıklı besleniyorsun bravo
Spor yapıyorum çokk yemek yiyorum ama
Çok yemek zararsız bir şey
Sağlıksız yemediğin sürece sorun yok
Aynen sporda eritiyorum zatenn ya
Supermiş
Gece gece aşerdim soruyu ondan sordum
Herkes yeseydi az pişmanlık hissederdim
🤣🤣🤣🤣 ben çok tatlı yaparr yerimm aşırı suffle kek kurabiye
Aaaa hangi sıklıkta peki
Bu sırada suffle nadir sevdiğim tatlılardandır
Her pazar mutlaka yaparımm suffleye bayılırım valla olmazsa olmaz
Az yiyormuşsun aranizda en sağlıksız beslenen benim herhalde dün kazandibi yedim bugün de cips aşeriyorum 😂
Sana zarar ama hazırr Nuddle çorbaa turşu cips hayatta ağzına sürme
Nuddle falan sevmiyorum ama cips severim
Olsun fazla tüketmee akşamları evde spor yapp geri erisin
Ya kiloyla ilgisi yok özellikle cildim için soruyorum
İşte hertürlü zararlı sivilce olsun yüzünde iz olsun fazla yağ tüketmiş oluyırsun
Ya sus be ne biçim sağlıklıPisliklersiniz 😂
😀😀😀🤭
Çok kere