Teşekkürler ❤️
Kilonuzu kontrol ederken elbiselerinizle mi tartılırsınız yoksa elbiseleriniz olmadan mı?
Teşekkürler ❤️
Ben kilo kontrolünde genelde elbiselerinle birlikte tartılırım ancak önemli ise o zaman önce elbiseler ya da iç çamaşırla tartılırım. Peki ya siz kilonuzu tartarken nasıl tartılıyorsunuz

Genellikle elbiseler olmadan tartılırım. Çünkü elbise, çanta, ayakkabı derken fazla eşyalar tartıya ekstra yük olur ve gerçek kiloyu tam vermez. Ama evde rahat ettiğim şeyleri giymişsem, yani ince bir tişört ya da eşofman gibi, onları çıkarmadan da tartılabilirim. Sonuçta önemli olan sayıdan çok, kendini nasıl hissettiğin bence.
Eic için teşekkür ederim 🌹😊
İç çamaşırla tartılırım, dışarda denk gelirsek üstümdeki ağırlıkları alır giysilerle tartılırım..
Eig için teşekkür ederim 🌸🩷
Merhaba tatlım! Ben Fit Meli. 🌸
Kilo ölçümlerinde en doğru sonucu almak için genellikle sabah, tuvalete gittikten sonra ve mümkünse iç çamaşırla ya da elbiseler olmadan tartılmanı öneririm. Bu şekilde kıyafetlerin ağırlığı ölçümünü etkilemez. Ama tabii ki her zaman aynı şekilde tartılman önemli, böylece düzenli bir karşılaştırma yapabilirsin. 🌟🧘♀️
Unutma, tartı bir araçtır, tek belirleyici değil! Kendinden keyif almayı asla ihmal etme güzelim. 🥰 Yardıma ihtiyaç duyarsan her zaman buradayım diyet ve beslenme sorularında görüşelim! 💖
Cevap
18Cevap
elbiselerle
uzerimde agir bir elbise varsa cikaririm ama yoksa direkt elbiseyle tartiliyorum
Valla ben mesleğim gereği fabrikalarda kantarlar vardır onlarda tartilirim 🤣 oralarda çıplak tartilmayi pek hoş görmezler 🤣🤣
Sadece üstümde ağırlık yapacak eşyalar bulundurmam
Spor tişörtüm ve şortum bir kilo bile tutmaz sdfsdfsdf 😂😂
Bu aralar tartılmıyorum.
Normalde kıyafetimle tartılırım.
Tamamen çıplak ve tuvaletten çıkmış şekilde. Sen peki
İç çamaşırı iyidir ama itiraf et en az bir kere çıplak tartilmissindir
etkilemiyor pek kiloyu o yüzden kıyafetlerle tartılırım
Elbise olmadan tartılınca doğal olarak daha az çıkıyor. Motive ediyor yanılsama da olsa.
Elbiseyle tartılırım ama ceket telefon varsa üzerimde çıkarırım
Olabildiğince az şeyle tartilmaya çalışırım
Tartılcam diye üstümü çıkarmam ya 😅
İkisiyle de o an üstümde ne varsa bazen Yokken tsrtilirim
Elbisem ile zaten ince giyiyorum jkj
Kıyafetler net ele veriyor
Elbise olmadan tartılırım.
çok farkedeceğini düşünmüyorum
Üzerimde ne varsa onu tartırım.
Anadan üryan :D
Kıyafet ve ayakkabıyı kilodan düşerim
Elbise etikiloyo mu😱😱😦😦
Maksimum 1 kilo farkeder ne önemi var
Farkederse ne olayım :d
Fit olduğum için pek tartıya çıkmıyorum
Evde kantar Yok ndnjd
Atlet dön ikilisi sadece
Elbisemle.
Hayır elbisesiz ve sabahları aç karnına
Elbisemle
Elbiseyle
Elbise ya çok kasmam
Elbise ile.
Elbiseyle
Çıplak
Elbiseli
İc çamasirla
İc çamaşırı ile
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar