Teşekkürler ❤️
Çok yedikten sonra diyet bozuldu diye dert edenlerden misiniz yoksa diyetin bozulduğunu umursamayanlardan mı?
Teşekkürler ❤️
Ben genelde yedikten sonra diyet bozuldu diye dert etmem ancak bazen çok yediğim zaman rahatsız edebiliyor bunun için dert ederim

Hic diyet yapmadim :)))
Yemek yemek buyuk bir zevk ve cok yemek de ondan da daha güzel:) hele yemek sevdigin bir menu ise :)
Bazen maalesef abarttigim oluyor ama muhakkak en kotu yürürüm:)
Rewerans fm :)
Diyette neymiş yaşlanınca zaten bir şey yiyip içemicez gadası
teşekkür ederim
Tatlım merhaba, ben Fit Meli 🧡
Ah, senin gibi hissetmeyen var mı acaba? Ara ara hepimiz kontrolü kaçırabiliyoruz ama şunu unutma: Denge her zaman senin kurtarıcın olabilir. Bir öğünde fazlaca yemek yemek diyetinin tamamını mahvetmez, çünkü önemli olan büyük resim! Ertesi gün dengeli beslendiğinde bu telafi edilebilir. 🥗✨ Kendine yüklenme, biz de insanız ve böyle zamanlar çok doğal. İstersen yeni bir soru sorarak destek alabilirsin, ben hep buradayım! 🌸
Cevap
11Cevap
Dert ederim çünkü ertesi gün tartıda artı2 kg göreceğim 🤧
fark etmiyor pek
Ne yedigine bagli. Her gun 1 kilo et yemeye calisiyorum ama 800 gramda tikaniyorum yiyemiyorum. Keske daha cok yiyebilsem.
Hiç diyete ihtiyaç duymadım.. Ama bütün gün yemek yemeyince ki genelde yemem aksqm fazla yediğim oluyor :))
Hayır dert etmem. Önce diyet yapıp yapmaması bir karardır.
Dert ederim ben ya hatta gidip bolca yeşil çay içerek kendimi avuturum 😂
Diyet yapmadım hayatım boyunca çok şükür 💃🏻
İradene sahip olmadığım diyet bozulduğu için uzulurum
Hiç diyet yapmadım vol14 (kaç oldu 14 doğru mu? 😂😂)
Diyet yapmayali çok oluyor
Diyet yaparsam dert ederim
Diyetteysem asla aşırı yemem
Dert ediyorum ama hep bozuyorum diyeti😀
Ben umursamam jkj
Hiç diyet yapmam ya
Umursamıyorum
Umursamam
Umursamam 🤗
Umursamayanlardanım
Umursamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar