Bir zamanların ünlü fenomeni Nihal Candan anoreksiya hastalığından dolayı hayatını kaybetti sizce bu ölümde ihmal var mı?

28 kiloya kadar düşmesi sonucu hayatını kaybeden Candanin ölümüyle birlikte anoreksiya hastalığı yeniden gündeme geldi yeme bozukluğu grubunda olan bu hastalık ölüm oranları göze alındığında ihmal var mı sorularını akla getirdi. Sizler bu konuda ne düşünüyorsunuz?

https://i20.haber7.net/resize/1280x720//haber/haber7/photos/2025/25/nihal_candanin_cenaze_namazi_ne_zaman_kilinacak_nereye_defnedilecek_1750494255_4373.jpg

Güncellemeler
1 yıl
Görüşlerinizi bekliyorum?
Güncellemeler
1 yıl
Sizce sorumlusu sosyal medya mı?
Bir zamanların ünlü fenomeni Nihal Candan anoreksiya hastalığından dolayı hayatını kaybetti sizce bu ölümde ihmal var mı?
Cevapla